۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 55173439

زندگی راز آلود رابرت مانیاک مرد جوانی که مادر خود را با ۳۷ ضربه چکش به قتل رسانده بود به یکی از سوژه های کاربران و رسانه های بریتانیا تبدیل شده است.

قتل مادر توسط فرزند با ضربات چکش

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، رابرت مانیاک قبل از قتل بی رحمانه مادرش تصور می کرده که یک روزنامه نگار رسمی باشگاه منچستر یونایتد است که روزانه باید از چهره های سرشناس فوتبال این باشگاه گزارش تهیه کند.

این قاتل متوهم به همسایگان مادرش گفته بود که هر روز به باشگاه می رود تا گزارش های خواسته شده را تهیه کند و این کار را نیز انجام می داد یعنی هر روز لباس پوشیدن و با کیفی بر دوش در خیابان های شهر پرسه می زد تا زمان بگذرد ،  اما تحقیقات کارآگاهان پلیس روشن کرد که وی فردی متوهم و بیکار بوده که هرروز به بهانه تهیه گزارش از خانه خارج شده و وانمود می کرده که سرکار می رود. این در حالی است که یکی از همسایگان قربانی به پلیس بیان کرد که "رابرت" همواره داستان هایی از کارش تعریف می کرد که غیر قابل باور بوده است.

در روز جنایت این قاتل متوهم با مادرش درگیر شده و با ۳۷ ضربه چکش او را به قتل رسانده است.

گزارش های پلیس اسکاتلندیارد نشان می دهد که روز گذشته این قاتل متوهم در دادگاهی در" لیورپول" به جرم قتل مادرش به ۲۹ سال زندان محکوم شد.

قاضی پرونده انگیزه این جنایت هولناک و درگیری قاتل را با مادرش به دلیل بدهی ۴۶۰۰۰ پوندی متهم عنوان کرده وتاکید کرد که قاتل متوهم پس از قتل مادرش ۲۵۰۰۰ پوند از حساب بانکی وی خارج کرد است در حالیکه قاتل منافع مالی را در انگیزه جنایت مادرش بی اساس توصیف کرده اما کاراگاهان معتقدند که یک کودک برای دسترسی به پول های مورد نیازش در هرسنی دست به هر کاری می زند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید