همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه اجرایی خواهد شد و در اینفوگرافی زیر میتوانید میزان افزایش حقوق بازنشستگان را با این تغییر ببینید.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان از مهرماه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان برابر اصل عدالت بیمه‌ای از مهرماه اجرایی می‌شود. مبلغ مربوط به متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و مبلغ اصلی ماهانه در قالب یک فیش واحد و همزمان با حقوق شهریورماه پرداخت خواهد شد.

23302

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نگار IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    اینهمه صحبت از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد به مرحله عمل که رسید بسیار نامنصفانه و بدون توجه به تورم انجام شد آخر این چه عدالتی است چرا بین بازنشستگان تامین اجتماعی با لشکری و کشوری اینهمه فرق میگذارید مااینها رو به کی بگیم بعد از سی و اندی سابقه کار با مدرک لیسانس و حق بیمه بالای پرداختی به حقوق من فقط حدود هفتصدهزار تومان ازطریق همسان سازی اضافه گردیده است در صورتیکه به لشکری و کشوریها خیلی بیش ازین اضافه شده و دوبار. ما جزو آدم به حساب نمیآییم الان حقوق من ۵ میلیون شده در صورتیکه خط فقر را ده میلیون اعلام کرده اید تو خو حدیث مفصل بخوان ازین مجمل . لطفا لطفا مجدد رسیدگی و اصلاح نمایید و به این قشر بازنشستگان تامین اجتماعی توجهی در خور همچون لشکریها و کشوریها حداقل مبذول فرمایید اگر کمبود منابع دارید از بودجه کشور اختصاص دهید مگه این بودجه به ماتعلق ندا رد ما جزو این مردم نیستیم چطور این بودجه به حوزه های علمیه و طلاب ولشکریها و کشوریها و... تعلق میگیرد ولی به ما نه ؟ ما جزو ملت ایران نیستیم؟ چرا مارا از آنها جدا میکنید لطفا رسیدگی و اصلاح فرمایید با تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید