برایان هوک، مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد با امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین خاورمیانه‌ای جدید مقابل دنیا قرار گرفته است.

 خاورمیانه‌ای جدید در مقابلمان قرار دارد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا و نماینده پیشین این کشور در امور ایران در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز عربی با اشاره به امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین، اظهار کرد: به دنبال امضای توافقنامه صلح میان امارات و بحرین با اسرائیل، ما اکنون در مقابل "خاورمیانه‌ای جدید" قرار داریم.

هوک مدعی شد: "رویکرد جدید اتخاذ شده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مناسب، موفق و واقع بینانه است!"

وی افزود:" باید به جای مقابله با دشمنان در کنار دوستان ایستاد و این اشتباه دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا بود."

هوک درباره کشورهایی که قصد ملحق شدن به توافق عادی سازی روابط با اسرائیل را دارند نیز تصریح کرد: اگر به خاورمیانه نگاه کنیم یک" خاورمیانه جدید" را می‌بینیم و ترامپ اطمینان دارد که کشورهای دیگری نیز به تصمیم "شجاعانه" امارات و بحرین ملحق خواهند شد.

وی ادامه داد: ما با این کشورها کار کردیم تا به مرحله نهایی توافق برسیم، بعداً این را خواهیم دید، زیرا اکنون نمی‌توانم نام هیچ کشوری را فاش کنم.

این مقام آمریکایی در ادامه تأکید کرد: تلاش برای ایجاد چنین روابطی بسیار ما را خشنود می‌کند و ما کشورهای دیگر را به ملحق شدن به این توافقات دعوت می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید