همزمان با چهلمین روز درگذشت ماه چهره خلیلی در فرهنگسرای نیاوران مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

حضور هنرمندان در مراسم چهلم ماه چهره خلیلی + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در این مراسم مهری شیرازی، فلورا سام، شقایق فراهانی، امیر علی دانایی، نوید دری (پسر مرحوم ضیاء الدین دری)، سوسن پرور و ... حضور داشتند.

سوسن پرور ضمن اشاره به اینکه هنوز رفتن این هنرمند عزیز را باور نکرده است، گفت: زندگی هایمان به اندازه کافی خالی از عشق و محبت شده است. این عمر باقی مانده را مهربان تر کنار هم باشیم و دستان یکدیگر را محکم تر از قبل بگیریم.

او در ادامه یاد این عزیز از دست رفته را گرامی داشت.

امیر علی دانایی با بیان اینکه که «انتظار داشتم چهره های شناخته شده تر بیشتری را در این مراسم ببینم» سخنانش را شروع و یادآوری کرد که اولین تجربه جدی بازیگری اش در «کلاه پهلوی» روبه روی ماه چهره خلیلی بوده است.

دانایی سپس از صفات برجسته ماه چهره خلیلی گفت و توانایی او در بازیگری و اینکه به جایگاه واقعیش در دنیای بازیگری نرسید. هنرمندی بی حاشیه، شوخ، خندان و بامعرفت که نتوانست حقش را از این سینما بگیرد.

نوید دری از حضور پر رنگ ماه چهره خلیلی در روند تولید «کلاه پهلوی» گفت و اینکه در سرمای پاریس وقتی تاریخ ویزایش به اتمام می رسد و مجبور می شود به ایران بازگردد، ماهچهره خلیلی با اینکه کارش به پایان رسیده بوده و می توانسته به لندن برگردد، در پاریس می ماند و جای خالی نوید دری را پر می کند و دستیاری می کند. نوید دری در حال گفتن این خاطره بغض در گلو داشت و در آخر اشکش جاری شد.

مهدیه محمدخانی از شروع آشنایی اش با ماه چهره خلیلی گفت و اینکه همیشه مردم به دلیل شباهت چهره شان آنها را با هم اشتباه می گرفتند. محمد خانی در انتهای صحبتهایش گفت ای کاش بیشتر برایت خوانده بودم.

ماه چهره خلیلی در تاریخ هفدهم مرداد بعد از ده ماه جنگیدن با بیماری سرطان از دنیا رفت.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید