۶ شبه نظامی عضو نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) در شمال این کشور کشته شدند.

 کشته شدن ۶ عضو «قسد» در شمال سوریه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز شنبه از کشته شدن ۶ شبه نظامی عضو نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) در شمال این کشور در جریان چند حمله مختلف به آنان در اطراف دیرالروز و الرقه خبر داد.

منابع محلی در دیر الزور به سانا اعلام کردند، در جریان انفجار یک بمب دست ساز در مسیر یک خودروی نظامی متعلق به شبه نظامیان قسد که در جاده میدان العمر در شرق دیر الزور در حال حرکت بود ، دو نفر از اعضای قسد وابسته به امریکا کشته شدند.

منابع مزبور خاطر نشان کردند که در جریان حمله به یک پایگاه شبه نظامیان قسد از سوی افراد ناشناس با استفاده از یک بمب دست ساز در اطراف شهرک الصبحه در حومه دیر الزور چند نفر از آنان زخمی شدند.

منابع محلی در حومه الرقه نیز از کشته شدن دو فرد مسلح وابسته به شبه نظامیان قسد به ضرب گلوله افراد ناشناس در محله الدرعیه در اطراف غربی شهر الرقه و هدف قرار دادن یک خودروی نظامی متعلق به آنان در نزدیکی کارخانه شکر این شهر و کشته شدن دو فرد مسلح از شبه نظامیان قسد در پی آن خبر دادند.

سانا در خبر دیگری از مرگ یک کودک سوری در اردوگاه الهول در شرق الحسکه خبر داد که تحت اشراف و کنترل نیروهای قسد هستند.

بر اساس این گزارش مرگ این کودک سوری به خاطر نبود بهداشت در این اردوگاه ، شرایط بد زندگی ساکنان آن، افزایش بیماری ها و کمبود مواد غذایی و دارویی در آن بوده است.

پیشتر گزارش هایی در خصوص بهره مندی تروریست ها در سوریه از امکانات ارسالی به اردوگاه های آوارگان نظیر دارو و مواد غذایی در این کشور منتشر شده بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید