سیروس امیرعلوی، رئیس بیمارستان پورسینا رشت گفت: ساعت دو صبح چند نفر از اراذل‌واوباش با قمه به بخش اورژانس بیمارستان حمله کردند و تعدادی از همراهان بیماران مصدوم شده‌اند.

 حمله اراذل‌واوباش با قمه به بیمارستان پورسینای رشت + تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سیروس امیرعلوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله اراذل‌واوباش به بیمارستان آموزشی و درمانی پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان آن‌ها، اظهار کرد: این سانحه حدود ساعت دو صبح در بخش اورژانس بیمارستان پورسینا رشت به وقوع پیوسته است.

وی در تشریح ابعاد حمله اراذل‌واوباش به بخش اورژانس پورسینا، افزود: حمله اراذل‌واوباش به بیمارستان در پی درگیری طرفین دعوا در بیرون از بیمارستان بوده که مجدداً به داخل بیمارستان کشیده شده است.

رئیس بیمارستان آموزشی، درمانی و پژوهشی پورسینا رشت با بیان اینکه با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژانس، طرفین همچنان درگیری را ادامه می‌دهند، گفت: در پی حمله چندنفره طرفین دعوا از بیرون بیمارستان به داخل اورژانس که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مصدوم شده‌اند.

علوی با بیان اینکه اراذل‌واوباش سه تن از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و همچنین یک‌تن از همراهان سایر مریض‌های بخش را مصدوم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آن‌ها رو به بهبودی است و یک نفر از آن‌ها نیز امروز مرخص شده است.

وی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت بیمارستان با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اذعان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با ۱۱۰ تماس و از نیروهای خدوم انتظامی درخواست کمک می‌کنند که در پی این تماس نیز، کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.

رئیس بیمارستان پورسینا رشت با بیان اینکه پلیس در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد، افزود: تعدادی از ضاربین این حادثه توسط عوامل انتظامی و قضایی دستگیر و تعدادی دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • کوروش IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    بگیرید و بعد هم زندان شربت آب پرتغال٬ مرخصی ملاقات وووو.. گناه دارن اینا بیمار هستن کمکشون کنید درمان کنید و بعد آزادی و مرحله بعد بیماری با انشآلله اینا آدمای خوبی میشن
  • M@hdi IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    از رئیس قوه قضائیه تقاضا داریم حمل چاقو و قمه و کلاً سلاح سرد رو ممنوع کرده و مجازات سختی برای حاملان این سلاحها در نظر بگیرن.
  • حسین IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    ما که ماندیم این اراذل اوباش در اورژانس بیمارستان چیکار می کنند شاید مریض داشتند تحویل نگرفتند و اینا خدا بهتر می داند
  • ناشناس IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 1
    مملکت که نیست ،باغ وحشه! تا کی باید شاهد حمله ارذال واوباش اون هم در محیط بیمارستان باشیم.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    همه رو تو بیمارستان بستری میکردن از کیفیت بیمارستان پورسینا خودش قتلگاه انسان های بیگناه زیادی است توبه میکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید