مثلاً از جمله پیامک‌های مورد استفاده در تمامی سایت‌ها و همچنین سیستم مدیریت محتوای وردپرس، ارسال کد تأیید ثبت‌نام، ثبت سفارش و وضعیت خرید، پیگیری مرسوله پستی، پیامک‌های خبرنامه و پیامک‌های مربوط به فرم‌های موجود در سایت است.

آموزش اتصال پنل ملی پیامک به وردپرس

اگر شما هم برای خدمات آنلاین و شروع کسب‌وکار اینترنتی سراغ راه‌اندازی سایت آمدید و می‌خواهید فروش اینترنتی را شروع کنید یا خدماتی مانند دوره آموزشی، دانلود موزیک یا فیلم را ارائه دهید، برای خرید آسان، ثبت‌نام در سایت و امکان اطلاع‌رسانی به کاربران به پنل اس ام اس ملی پیامک  نیاز دارید.

پس اگر برای سایتتان می‌خواهید از چنین قابلیتی استفاده کنید، با ما همراه شوید تا دربارۀ اتصال پنل پیامک به سایت وردپرسی بر اساس سامانه ملی پیامک بیشتر بدانید.

اتصال پنل پیامک و سایت وردپرسی

برای اتصال سایت به پنل پیامکی و ارسال اس ام اس‌های مهم به کاربران سایت، سامانه ملی پیامک افزونه‌های مختلفی را ارائه کرده که هر کدام برای نیاز خاصی استفاده می‌شوند.

مثلاً از جمله پیامک‌های مورد استفاده در تمامی سایت‌ها و همچنین سیستم مدیریت محتوای وردپرس، ارسال کد تأیید ثبت‌نام، ثبت سفارش و وضعیت خرید، پیگیری مرسوله پستی، پیامک‌های خبرنامه و پیامک‌های مربوط به فرم‌های موجود در سایت است.

همچنین یکی‌دیگر از دغدغه‌های صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی، ارسال پیامک‌های سایت به تمامی مشتریان (حتی لیست سیاه مخابرات) است که این مورد نیز با استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی در وبسرویس سامانه ملی پیامک بدون هیچ گونه مشکلی برطرف خواهد شد.

در ادامه به ترتیب افزونه‌های پرکاربرد وردپرسی که امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات دارند، معرفی خواهد شد، تا برای کسب‌وکارتان بتوانید استفاده کنید.

افزونه پیامک حرفه‌ای ووکامرس

یکی از کاربردی‌ترین افزونه‌های وردپرسی، ووکامرس است که در سایت‌های فروشگاهی  (یعنی ووکامرسی) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این افزونه قابلیت ارسال پیامک به مدیران و مشتریان برای وضعیت‌های سفارش از لحظه‌ای که کاربر ثبت سفارش را انجام می‌دهد تا هنگام تکمیل سفارش را دارد. همچنین این افزونه از حالت چندفروشندگی هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین با اتصال اس ام اس به وردپرس میتوانید فروشگاهی حرفه ای داشته باشید.

آموزش اتصال پنل ملی پیامک به وردپرس

افزونه دیجیتس (ارسال کد تأیید ثبت‌نام و ورود)

برای تسهیل روند ثبت‌نام و ورود آسان کاربر به سایت، استفاده از افزونه دیجیتس پیشنهاد می‌شود. این پلاگین به ادمین سایت امکان ایجاد صفحات ثبت‌نام و ورود در سایت، تنها با استفاده از شماره موبایل کاربر را خواهد داد. در این روش هم کاربران سایت ملزم به احراز هویت خواهند بود و هم دیگر نیازی به استفاده از روش ثبت‌نام سنتی و طولانی در وردپرس یا ووکامرس نیست، بلکه تنها با ارسال یک کد تأیید 4 رقمی یکبار مصرف از طریق پیامک، ثبت‌نام انجام می‌شود.

افزونه حمل‌ونقل ووکامرس

تابه‌حال برایتان پیش آمده که پس از خرید آنلاین، محصول از طریق سرویس‌های پستی برایتان ارسال شود و کد مرسوله هم از قبل برایتان فرستاده شود؟

 افزونه حمل‌و‌نقل ووکامرس قابلیت ارسال کد پیگیری مرسوله پستی را به سایت اضافه می‌کند. پلاگین حمل‌ونقل با بهره‌برداری از سرویس پیشخوان مجازی پست (یا همان تاپین) سفارش‌ها را به صورت خودکار دریافت کرده و برای هر سفارش یک کد پیگیری مرسوله ایجاد خواهد کرد که از طریق پیامک برای خریداران هر محصول ارسال می‌شود. همچنین، در صورت عدم تمایل به استفاده از سرویس تاپین این مورد به صورت دستی نیز امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این موارد، قابلیت ارسال پیامک‌های ثبت و تغییر وضعیت سفارش به مشتریان نیز در این افزونه وجود دارد.

افزونه ارسال پیامک EDD

چنانچه در سایت وردپرسی خود از پلاگین EDD استفاده می‌کنید تا محصولات دیجیتالی را به فروش برسانید، می‌توانید از افزونه ارسال پیامک EDD استفاده کنید.

 این افزونه قابلیت ارسال پیامک برای مدیر و مشتریان در هنگام خرید از سایت را دارد.

افزونه ارسال پیامک وردپرس (wp-sms)

اگر در سایت وردپرسی خود از پلاگین‌های فروشگاه‌ساز استفاده نمی‌کنید و می‌خواهید پیامک‌های ثبت‌نام و عضویت در فرم خبرنامه بفرستید یا در مواقع خاص برای اعضای خبرنامه پیامک انبوه بفرستید، به افزونه wp-sms نیاز دارید.

پلاگین wp-sms با افزونه‌های contact form 7 و EDD نیز سازگار است و با استفاده ار آن می‌توانید ارسال پیامک را در دو افزونه نامبرده داشته باشید.

افزونه ارسال پیامک گرویتی فرم

یکی از قدرتمندترین پلاگین‌های فرم ساز در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، افزونه Gravity From است. شما در هر بخشی از سایت خود که فرمی داشته باشید، می‌توانید برای مدیران، کاربران و شماره‌های خاص متن جداگانه‌ای را تنظیم و از طریق پیامک ارسال کنید. این افزونه با پشتیبانی از درگاه پرداخت قابلیت فروش محصولات را هم دارد که در کنار آن برای وضعیت پرداخت هم می‌توانید از امکان ارسال پیامک استفاده کنید.

همچنین، افزونه گرویتی فرم امکان ارسال پیامک کد تأیید یکبار مصرف برای ثبت فرم‌ها را هم دارد.

افزونه تکستلر

یکی از جامع‌ترین افزونه‌های ارسال پیامک در وردپرس، تکستلر است. این افزونه قابلیت پشتیبانی از ووکامرس و وردپرس را هم دارد که بر اساس نیاز خود می‌توانید از این پلاگین استفاده کنید. ارسال پیامک‌های وضعیت خرید و ثبت سفارش، ارسال پیامک تأیید قبل از خرید در ووکامرس، قابلیت ارسال پیامک برای اعضاء خبرنامه و ارسال پیامک‌های انبوه همگی با پلاگین تکستلر انجام شدنیست.

ثبت‌نام فوری پنل ملی پیامک

تعرفه ارسال پیامک با پنل اس ام اس ملی پیامک بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، بنابراین با توجه به تعرفه مناسب و پشتیبانی در تمام روزهای هفته، پیشنهاد می‌کنم که اگر کسب‌وکار اینترنتی دارید، برای سایت وردپرسی‌تان حتماً از خدمات سامانه ملی پیامک استفاده کنید.

در صورتیکه تمایل دارید تمامی افزونه‌های ملی پیامک به همراه آموزش‌های مربوطه را مشاهده کنید، می‌توانید از صفحه  https://www.melipayamak.com/lab استفاده کنید. همچنین برای دریافت فوری پنل هم می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کرده و بعد از ارسال مدارک و تائید هویت، شروع به ارسال پیامک کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید