استفاده از چرم سابقه‌ای طولانی بین مردم دارد. انسان‌ها در گذشته‌های دور از چرم برای گرم شدن و محافظت از بدن خود استفاده می‌کردند. اما با پیشرفت دنیای جدید، به‌تدریج نقش چرم در زندگی ما پر رنگ‌تر شد.

کدام هدایای چرم دوست داشتنی ترند؟

اگرچه در دوران مدرن، چرم یک کالای گران قیمت و لوکس به‌حساب می‌آید؛ اما هنوز جذابیت‌های فوق‌العاده برای طرفدارانش دارد.

شاید یک دلیل محبوبیت و خاص بودن محصولات چرم بازیگرانی چون مارلون براندو و استیو مک کوئین بودند که از کت چرم به‌عنوان یک لباس ضروری و همیشگی در استایل خود استفاده می‌کردند و هنوز هم گروه‌های موسیقی و ستارگان سینما به‌طور گسترده از چرم برای زیبایی و جذابیت خود استفاده می‌کنند و به این ترتیب محصولات چرم، هر روز بیشتر از قبل جای خود را در میان اقشار مختلف مردم باز کرده است.

ما در این مقاله قصد داریم به هدایای تبلیغاتی چرم و انواع محبوب آن‌ها بپردازیم. به نظر شما کدام هدایای چرمی دوست داشتنی ترند؟ برای دانستن پاسخ این سوال با ما در این مقاله همراه شوید.

انواع چرم موجود در بازار و تفاوت آن‌ها

در مقاله امروز قصد داریم که شما را با انواع چرم مورد استفاده برای هدایای چرمی آشنا کنیم و تفاوت آن‌ها را نیز بررسی کنیم:

انواع چرم طبیعی و مصنوعی

به‌طور کلی می‌توان انواع چرم را با توجه به روش تولید آن‌ها به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم‌بندی کرد. چرم طبیعی از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند و شترمرغ ساخته می‌شود. این چرم بسیار باکیفیت است و خود به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. از چرم بره، بزغاله و شترمرغ به جهت سبکی و راحتی برای تولید هدایای چرمی همچون دستکش، کلاه و لباس استفاده می‌شود.

اما بهترین و باکیفیت‌ترین چرم طبیعی موجود در بازار جهت هدایای چرمی چرم سنگین تولید شده از پوست گاو و گوسفند هستند که جهت تولید هدایای چرمی نظیر کیف و کفش و ست‌های هدیه استفاده می‌شود.

به دلیل قیمت بالای چرم‌های طبیعی، نوع دیگری از چرم به نام چرم مصنوعی نیز رواج دارد. چرم مصنوعی اگرچه کیفیت چندان بالایی ندارد اما به دلیل ظاهر مناسب و قیمت پایینش طرفداران خاص خود را دارد. چرم مصنوعی که با نام‌های چرم گیاهی و چرم وگان نیز شناخته می‌شود، کاربرد فراوانی در تولید محصولات و هدایای چرمی دارد.

چند محصول مهم ومحبوب در میان هدایای چرمی

در میان انواع محصولات و هدایای چرمی همیشه چند محصول در میان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات قرار دارند که در اینجا به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

کیف های چرمی 

کیف‌های چرمی که شامل کیف پول و کیف پاسپورتی و کیف‌های اداری به‌عنوان لوکس‌ترین هدایای چرمی شناخته می‌شوند و بسیاری از برندهای بزرگ ترجیح می‌دهند که کیف‌هایی از بهترین چرم‌ها تولید کنند؛ زیرا کیف‌های چرمی با استقبال بیشتری از جانب مردم مواجه می‌شوند.

 چرم به‌دلیل داشتن کیفیت بالا و ظاهر شیک خود از محبوبیت ویژه‌ای به‌عنوان ماده‌ اولیه برای تولید کیف برخوردار است و اگر به‌درستی از آن مراقبت شود، این کیف‌ها برای یک عمر همراه شما خواهند بود.

ست هدایای چرمی

ست هدیه نوعی بسته‌بندی است که شامل چند محصول بوده و به‌عنوان هدیه ارائه می‌شود. در این بسته بندی‌های جذابی  لوازمی از قبیل کیف پول، کمربند، جا کلیدی و خودکار قرار دارد. این محصولات همگی از جنس چرم بوده و اصلی‌ترین گزینه به‌عنوان ست هدیه تبلیغاتی استفاده شود.

فولدر و جاسوئیچی 

شاید بتوان به جرئت گفت پرکاربردترین هدایای چرمی فولدرها و جاکلیدی‌ها هستند. در یادداشت برداری و همینطور امور آموزشی همراه داشتن فولدر چرمی حس خوبی را به مصرف‌کننده منتقل می‌کند. این فولدرها اغلب برای قراردادن خودکار، اوراق و جای کارت نیز تعبیه شده است. این هدیه برای کارمندان، دانشجویان و افرادی که در طول روز نیاز به یادداشت برداری دارند، هدایای مناسبی به‌شمار می‌روند.

جاسوئیچی‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف با توجه به نوع کاربرد طراحی می‌شود. هزینه جاسوئیچی‌ها نسبت به سایر اقلام چرم هزینه کمتری را شامل می‌شود که همین امر باعث شده که به گزینه مناسبی در بین هدایای چرمی تبدیل شود.

کدام هدایای چرم دوست داشتنی ترند؟

توجه به قیمت یا کیفیت؟!

یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها در انتخاب بهترین نوع هدایای چرمی و خرید آن کیفیت و کاربرد هدیه است. این هدیه در صورت مفید واقع بودن تا سال‌ها در ذهن مشتری به‌جا می ماند.

و از آنجا که شاید در تعداد بالا خریداری شود؛ انتخاب بهترین هدیه چرمی ارزان و با کیفیت بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید که دریافت هدیه هرچند کوچک برای مخاطب لذت‌بخش است. شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان نیز می‌توانید در مخاطب خود تاثیر بگذارید و او را متقاعد کنید که برای بار دوم و یا سوم هم به سمت شما جذب شده و از محصولات شما استفاده کند.

در بحث هدایای چرمی تفاوت قیمت دیده می‌شود. از محصولات نفیس با قیمت‌های بالاگرفته تا محصولات کوچک همچون جاکلیدی و جاسوئیچی با قیمت‌های مناسب و پایین در بین محصولات چرمی دیده می‌شوند. فراموش نکنید که کیفیت محصول نیز مهم است. هنگام خرید علاوه بر قیمت به کیفیت و کارآیی محصول نیز توجه داشته باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات هدیه چرمی ناب

برخی مشخصات هدایای چرمی با کیفیت برای آشنایی بیشتر شما در ادامه بیان می‌شود:

· چرم مورد استفاده دارای ضخامت بسیار خوب و مناسبی باشد؛

· محصولات چرمی مطلوب رنگی بی‌نظیری دارند؛

· طرح های مختلفی دارا هستند؛

· برخی از آن‌ها براق هستند و بعضی دیگر از این چرم‌ها براق نیستند. انتخاب این نمونه‌های زیبا به خود خریدارها بستگی دارند؛

· در اثر گذر زمان تغییر رنگ نمی دهند؛

· پرز پرز نمی شوند؛

هدایای چرمی عمدتا از چرم طبیعی تهیه می‌شود. طبیعی است به‌عنوان مثال هنگامی که در تهیه کیف‌های پول از چرم‌های طبیعی استفاده می‌شود، نوع و درجه کیفی این کالاها افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید هدایای چرمی دارید، ابتدا از مرغوبیت چرم‌های به‌کار رفته در تولید این محصول آگاهی پیدا کنید. از این طریق می‌توانید از کیفیت بالای نوع مواد استفاده شده در تهیه آن‌ها مطلع گردید و در نهایت روند خریدتان را به‌خوبی و به‌درستی به پایان رسانید.

البته چرم مصنوعی نیز که از ترکیب لایه‌های مختلف به‌وجود می‌آید، دارای ظاهری زیبا و نزدیک به چرم طبیعی است. این نوع محصولات چرمی ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر تمام می‌شوند.

مزایای استفاده از هدایای چرمی

اولین مزیت هدایای چرمی این است که چرم محصولی طبیعی و زنده بوده و مانند سایر الیاف طبیعی از جمله پنبه و ابریشم، برای پوست بی‌ضرر است. محصولات چرمی هنگام استفاده باعث خارش و حساسیت پوست نمی‌شوند. به دلیل تنفسی که چرم طبیعی دارد، اثرات مثبتی بر سلامتی پوست و بدن دارد.

محصولات چرمی ماده‌ای بسیار ماندگار و بادوام دارند. از دیگر مزیت‌های هدایای چرمی این است که، می‌توان مطمئن بود که محصولات چرمی برای سالیان طولانی قابل استفاده هستند. با مرور زمان نه‌تنها همان کیفیت اولیه را حفظ می‌کنند بلکه به زیبائی آن‌ها افزوده هم می‌شود.

الیاف چرم به‌قدری ریز و درهم آمیخته‌اند که یک گرم آن حاوی سیصد متر مربع است. به همین دلیل است که چرم در برابر، پارگی، کشش و خم شدن بسیار مقاوم است؛ حتی می‌تواند در برابر درجه حرارات شدید نیز مقاومت کند. می‌تواند با برخی تغییرات در برابر آتش نیز مقاوم شود.

از دیگر مزیت‌های هدایای چرمی استحکام آن است، چرم طبیعی علاوه بر اینکه ماندگار و بادوام است. با کیفیت نیز هست و استحکام بالائی دارد؛ چرم طبیعی تا حد زیادی ضد آب است.

برخلاف سایر مواد، چرم در برابر گرد و غبار و قارچ نیز تا حد خیلی زیادی مقاوم است. حتی اگر به‌طور اصولی از چرم مراقبت نشود و آن را تمیز نکنند، به خودی خود زیبا و عالی جلوه می‌کند

کلام آخر

هدایای چرمی به دلیل زیبایی و بادوام بودن طرفداران بسیاری دارند، چرم طبیعی در کنار استحکامی که دارد بسیار کاربردی و راحت است، زیبائی، شیک بودن و مقرون به‌صرفه بودن چرم را به محصولی بی‌بدلیل تبدیل کرده است.

باید بیان نماییم که این محصولات جزو کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی هستند. به دلیل مرغوبیت بی‌نظیری که محصولات چرمی دارند مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند. شاید شما هم جزو مشتری‌هایی باشید که قصد خرید این نمونه‌ها را دارید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که از این کالاها می‌توانید در بیشتر هدیه‌های خود استفاده نمایید و مشتری‌های خود را از مزایای آن بهره‌مند کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید