ورلدومتر گزارش می دهد که 238 میلیون و 21 هزار و 172 نفر در سراسر جهان از ابتدای همه گیری مبتلا به بیماری کرونا شده اند که از این تعداد 4 میلیون و 857 هزار و 748 نفر فوت کرده اند.

کاهش شدید ابتلا به کرونا در سراسر جهان

به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا و همچنین تعداد افراد بدحال در سراسر جهان رو به کاهش شدید است.

 هم اکنون ۱۷ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۸۳۳ نفر در سراسر جهان مبتلا به بیماری کرونا هستند. اعداد مربوط به تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در جهان به نسبت دو الی سه هفته پیش بیش از یک میلیون نفر کاهش داشته است. به موازات کاهش تعداد بیماران کرونایی در جهان، تعداد بیماران بدحال نیز رو به کاهش گذاشته است و هم اکنون به حدود ۸۳ هزار نفر در جهان رسیده که این آمار نیز در مقایسه با سه هفته پیش نیز حدود ۱۰ هزار نفر کمتر است.

ورلدومتر گزارش می دهد که ۲۳۸ میلیون و ۲۱ هزار و ۱۷۲ نفر در سراسر جهان از ابتدای همه گیری مبتلا به بیماری کرونا شده اند که از این تعداد ۴ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۴۸ نفر فوت کرده اند.

۲۱۵ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۵۹۱ نفر از مبتلایان نیز بهبودی کامل خود را به دست آورده اند.

در آمریکا تعداد قربانیان به عدد ۷۳۲ هزار و ۴۷۷ نفر رسیده است. در این کشور از ابتدای همه گیری ۴۵ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۶۲۰ نفر به ویروس کرونا آلوده شده اند.   

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید