رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران از پلمب ۹۳ فروشگاه پوشاک نامتعارف در این استان از سوی ماموران این اداره با اجرای طرح ضربتی در ۴۸ ساعت اخیر خبر داد.

پلمب ۹۳ فروشگاه لباس نامتعارف از سوی نیروی انتظامی مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ محمد باقرزاده از شناسایی هفت متهم به تهیه و توزیع البسه نامتعارف در اجرای این طرح و معرفیشان به دستگاه قضایی پس از تشکیل پرونده خبر داد و افزود که در اجرای این طرح برای ۲۱۱ واحد  صنفی دیگر هم اخطار پلمب صادر شده است.

وی با اظهار این که طرح ضربتی برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه و پوشاک نامتعارف با هماهنگی مرجع قضائی و بسیج کلیه امکانات طی ۴۸ ساعت اجرا شد ، گفت که در این طرح در مجموع از ۸۶۲ واحد صنفی تولیدی و عرضه کننده پوشاک در سطح استان بازدید به عمل آمد و در نتیجه آن بیش از ۶ هزار ثوب انواع البسه و پوشاک نامتعارف هم کشف شد.

سرهنگ باقرزاده با استناد به بند ۱۴ از ماده ۴ قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هیات ت وزیران، ماده ۱۷ و بند ه ماده ۲۸ قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحد های صنفی تاکید کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید