فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اشاره به بررسی پرونده سرقت خودرو در خیابان نبرد، گفت: سارقی پس از ۳ ماه که از زندان آزاد شده بود اقدام به سرقت خودروهای شهروندان کرده بود.

روش عجیب یک سارق برای فروش خودروهای سرقتی در سایت دیوار

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیروی انتظامی از دستگیری سارقی خبر داد که اقدام به خرد کردن قطعات خودروهای مسروقه و فروش در سایت دیوار می‌کرده است.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر، فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در حاشیه اجرای طرح کاشف ۶ پرونده‌ای بررسی شد که در آن افرادی با پوشش مامور اداره برق به سطح محله‌های شرق تهران در نبرد و پیروزی آمده و در فرصت‌های مناسب اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کردند.

وی افزود: این باند ۶ نفره پس از بررسی پرونده توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر تصریح کرد: در پرونده دیگری که مربوط به سرقت منازل بود، سارقی از طریق بالکن روی وارد خانه‌های شهروندان می‌شده و در فرصتی مناسب که ساکنان منازل در محل حضور نداشتند، اقدام به سرقت اموال مردم از جمله عتیقه جات و طلا و جواهرات می‌کرده است.

وی افزود: در بررسی دوربین‌های مدار بسته هویت سارق شناسایی و در عملیاتی وی دستگیر شد.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اشاره به بررسی پرونده سرقت خودرو در خیابان نبرد، گفت: سارقی پس از ۳ ماه که از زندان آزاد شده بود اقدام به سرقت خودروهای شهروندان کرده بود.

وی افزود: متهم خودروهای مسروقه را به گاراژی برده و در آن محل نگهداری می‌کرده است، پس از شناسایی متهم و دستگیری وی، در بازرسی از گاراژ مذکور ۶ دستگاه خودروی مسروقه متعلق به شهروندان کشف شد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر ادامه داد: متهم پس از سرقت خودروها، قطعات آن را خرد می‌کرد و با آگهی در سایت دیوار اقدام به فروش قطعات خودروهای مسروقه می‌کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید