در ویدیو زیر شاهد تصاویر جالب و احساسی از دیدار نصرت گوکچه با مادرش بعد از ۲ سال و واقعیت های باورنکردنی درباره سرآشپز ترکیه ای خواهید بود.

ویدیو احساسی از لحظه دیدار نصرت سگوکچه آشپز معروف ترکیه با مادرش پس از ۲ سال / فیلم

به گزارش سلام نو، نصرت گوکچه از افراد مشهور اینستاگرام است که میلیون‌ها فالوور او را از سرتاسر دنیا دنبال می کنند. نوع آشپزی نصرت گوکچه و غذاهایی که بیشتر با گوشت تهیه می شود باعث خاص تر شدن این آشپز ترکیه شده است. نصرت گوکچه به «سالت بی» «Salt Bae» مشهور است. امروزه نصرت گوکچه صاحب ۸ رستوران زنجیره‌ای به نام خود، یعنی «نصرت» «Nusr-Et Restaurant» است. در ادامه فیلمی از دیدار نصرت گوکچه را با مادرش پس از ۲ سال دوری خواهید دید.

بیوگرافی نصرت گوکچه آ

نصرت متولد ۱۹۸۳ می‌باشد. از این تعداد، ۶تای ان در شهر های مختلف ترکیه، یکی در شهر دبی و یکی در ابوظبی قرار دارد. همچنین جالب است بدانید که اولین رستوران او درسال ۲۰۱۷ در استانبول احداث شد.

آخرین حرکت وی پس از برش دادن تکه بزرگ گوشت این است که آرنجش را خم کرده و با حالتی شبیه بلند شدن مار کبرا, دانه های نمک را روی دستش غلتانده و روی گوش می پاشد. گوکچه یک آشپز ترک است که چندین کبابی و رستوران سرو استیک مشهور در این کشور را اداره میکند که نام «نصرت» را روی انها گذاشته است.

اما حتی بعد از همه گیر شدن این ویدیو و مشهور شدن ژست او در رسانه های اجتماعی نیز بنظر نمی رسد طرفداران او چیزی در مورد این شخص و مهارت های او بدانند.

دلیل شهرت نصرت گوکچه :

او نمک را برداشته و در حالتی از خونسردی، بی تفاوتی و نوعی حرکت جالب، ان را روی گوشت می پاشد. تصویر این حرکت گوکچه توسط کاربران زیادی ریتوئیت شده و هر شخصی جمله خاصی در زیر ان نوشته. مثلاً می توان به این موارد اشاره کرد:

«وقتی کار خودرا تکمیل کرده ای و می‌خواهی کمی به ان جلا بدهی تا بیشتر به چشم بیاید»؛ «وقتی می‌خواهی به رزومه خود موارد جدید اضافه کرده و سپس ارسال کنی» و «برونو مارس» کسی بود که با ریتوئیت نمودن یکی از عکس های‌ این آشپز، موجب شد تا وی در دنیای مجازی محبوب و پرمخاطب شود.

در منو می توان به انواع پیش‌غذا و سالادها اشاره کرد. برای غذای اصلی نیز، تمرکز بیشتر بر روی طیف گسترده‌ای از خوراک‌های‌ گوشتی است. انواع گوشت استیک، کبابی و گریل و همین‌طور برگرهای مختلف.

البته برای علاقه‌مندان گوشت سفید نیز، ماهی و مرغ درنظر گرفته شده است. به هر ترتیب از لحاظ منوی غذایی سعی شده است سلیقه‌ی تمامی افراد پوشش داده شود تا از پذیرایی در این رستوران‌ها لذت برده شود.

نصرت گوکچه کارش را از ظرف شستن شروع کرده است

هیچ کس نمی تواند ادعا کند که سالت بی همه ی ی این موفقیت را به صورت آماده و بدون دردسر و تلاش بدست آورده است زیرا حقایق ماجرا دقیقاً عکس این تصور است. وی در زمان نوجوانی کار خودرا با ظرف شستن در رستوران ها شروع کرد تا هزینه های زندگی خودرا تامین کند. بسیاری از افراد از انجام دادن چنین کاری بیزارند

اما سالت بی حس دیگری به این کار داشت. او عاشق غذا و آشپزی بوده و می خواست اطرافش جوی رستورانی داشته باشد و به همین علت سختی های دستیابی به این آرزو را نیز به جان خرید.او رویای داشتن رستوران خودش را در سر پرورانده و میخواست مهارت و استعداد خود در آشپزی را به جهانیان نشان دهد.

بنظر می رسد که سالت بی اکنون توانسته این رویای خود را به حقایق مبدل کند زیرا جهانیان او را از طریق ویدیویی که از او در رسانه های اجتماعی در حال چرخیدن است به خوبی می شناسند.

نصرت گوکچه رستوران هایی در ترکیه و کشور امارات دارد

در واقع امروزه سالت بی علاوه بر به شهرت رسیدن, یک سرآشپز پیروز و کارآفرینی شناخته شده در کشورش و حتی خارج از آن به شمار می آید. وی اکنون در سراسر ترکیه ۶ رستوران و در دوبی نیز یک رستوران دارد که نام رستوران های زنجیره ای «نصرت» را بر خود دارند. رستوران های او همواره پیروز بوده و در خاورمیانه مشتریان زیادی دارند اما از زمانی که ویدیو مذکور باعث شهرت او در سطح جهانی شده, رستوران هایش نیز بیش از پیش شلوغ شده اند. از این رو او نیت دارد که علاقه خود به آشپزی و غذا را به دیگر نقاط جهان نیز منتقل کند و رستوران هایی در کشور های‌ دیگر نیز راه اندازی نماید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید