۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 55330647

همایش یا مرگ یادیجیتال مارکتینگ CTA۲۰۲۲ روز شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری و در اینستاگرام و آپارات توسط گروه صنعتی گلرنگ برگزار خواهد شد.

یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ

نشست خبری همایشِ ملی یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ با حضور رئیس و اعضای کار گروه دانشگاهِ گلرنگ، به منظور شناسایی و معرفی فرصت‌های کسب و کار در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در این حوزره، روز یک‌شنبه ۱۰ بهمن با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس دانشگاه گلرنگ در این نشست با اشاره به این‌که مسئولیت دانشگاه گلرنگ در حوزه‌های آموزش علمی کاربردی، مدرسه کسب و کار، استارت‌آپ‌ها، فروش و بازاریابی، تجاری سازی و کسب و کارهای استارت آپی و دانش بنیان است، گفت: حوزه‌ی دیگری که جزو مسئولیت‌های این مجموعه برشمرده می‌شود حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ است که در قالب همایش امکانات و ظرفیت‌هایش به شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ معرفی می‌شود.

وی افزود: جایزه دیجیتال مارکتینگ ایران، به نام استاد محمد کریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ است که هم زمان با برگزاری این رویداد و پس از ارزیابی و تایید ارزیابان به  شرکت‌ها واستارت آپ‌های برگزیده در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ اهداء می شود.

وی با بیان این‌که همایش دیجیتال مارکتینگ چند دستاورد خواهد داشت، اضافه کرد: معرفیِ ابزارهای مناسب و موثر دیجیتال مارکتینگ به مردم، حمایت از استارت آپ‌های دیجیتال مارکتینگ و انتقال تجربیات در حوزه دیجیتال مارکتینگ از مهم‌ترین دستاوردهای این همایش محسوب می‌شوند.

مهندس مولایی، دیگر سخنران این همایش و مسئول کالج فروشِ دانشگاه گلرنگ در ادامه‌ی این نشست خبری با اشاره به شکستِ برخی از کسب و کارها در پاندمی کرونا، افزود: در این دنیای دیجیتال یا باید صدای خود را به گوش دیگران برسانیم و یا کسب و کارمان نابود شود، این همایش به مخاطبین خود یاد می‌دهد که چگونه پیام خود را به گوش مخاطب برسانیم که کسب و کار دچار مرگ نشود.

وی افزود: از اهدافِ دیگرِ برگزاری همایشِ ملی  یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ و اولین دوره جایزه دیجیتال مارکتینگ ایران، می‌توان به حمایت از استارت‌آپ‌ها، آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای با کیفیت، معرفی معیارها و شاخص های جایزه دیجیتال مارکتینگ، معرفی ابزارهای مطلوب در زمینه دیجیتال مارکتینگ و معرفی برندگان اولین دوره جایزه دیجیتال مارکتینگ ایران، اشاره کرد.

مولایی ادامه داد: مخاطبین این جایزه عبارتند از  استارت آپ های تخصصی فعال در حوزه ی دیجیتال مارکتیگ، شرکت های فعال در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ ، تولید محتوا و طراحی و اجرای کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و  مخاطبان این همایش عبارتند از  صاحبان کار و کسب ها، مدیران و مسئولان شرکت ها و علاقه مندان به بازاریابی دیجیتال.

مهندس راستبود، مسئول کارگروه استارت آپی دانشگاه گلرنگ، در انتهای این همایش با اشاره به عدم حمایت از استارت آپ ها در این اکوسیستم، گفت: در رویداد بعدی این همایش، جایزه و یک برنامه حمایتی از کسب و کارهای دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شده است.

کد خبرنگار: ۲۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید