بانک رفاه کارگران با حضور فعال و موثر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، خدمات نوین و اقدامات توسعه‌ای سال‌های اخیر خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی کرد.

حضور بانک رفاه کارگران در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، در این نمایشگاه تعدادی از هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و دارویی کشور و همچنین برخی از شهرک‌های صنعتی و پارک‌های علم و فناوری در کنار معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های جهادی خود پرداختند.

براساس این گزارش، بانک رفاه کارگران نیز با رویکرد ارتباط حضوری و چهره به چهره با مخاطبان با هدف معرفی اقدامات توسعه‌ای و خدمات نوین بانکی، اقدام به شرکت در نمایشگاه مذکور کرد.

این گزارش می‌افزاید، غرفه بانک رفاه کارگران به عنوان تنها بانک حاضر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، در طول برگزاری نمایشگاه میزبان جمعی از مسئولان و مدیران عالی کشور بود.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تحقق اهداف شعار سال، اقدامات توسعه‌ای و خدمات قابل توجهی داشته است که بخشی از این اقدامات، خدمات و حمایت‌ها در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در معرض دید عموم قرار گرفت و توسط نمایندگان این بانک برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید