ترامپ بارها ادعا کرده که آرای تقلبی در ایالت‌هایی مانند پنسیلوانیا، ویسکانسین، میشیگان و جورجیا نتیجه انتخابات را تغییر داده است.

ترامپ به شکست در انتخابات ۲۰۲۰ اذعان کرد

به گزارش سلام نو، ایلنا به نقل از روزنامه هیل نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با اعتراف علنی به شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تعجب مخاطبان خود را بر انگیخت.

ترامپ که بارها از اعتراف به پیروزی بایدن در انتخابات امتناع کرده بود، در ماه جولای گذشته طی سخنرانی در مقابل هیئت مورخان گفت: «من در انتخابات پیروز نشدم».

علاوه بر این، ترامپ گفت که در رای‌گیری تقلب شده و او شکست خورده است اما کشورهای چین و کره جنوبی از پیروزی بایدن خوشحال بودند.

این اظهارات هشت ماه پس از انتخابات و شش ماه پس از ناآرامی‌های شش ژانویه ۲۰۲۱ در ساختمان کنگره توسط حامیان ترامپ که به دنبال جلوگیری از تصویب شکست وی توسط کنگره بودند، مطرح شده است.

ترامپ در همین رابطه هفته گذشته در یک گردهمایی در میشیگان گفت: «‌در انتخابات ریاست جمهوری تقلب شد و آرا به سرقت رفت و به همین دلیل کشور ما در حال نابودی است». 

ترامپ بارها ادعا کرده است که آرای تقلبی در ایالت‌هایی مانند پنسیلوانیا، ویسکانسین، میشیگان و جورجیا نتیجه انتخابات را تغییر داده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید