ویلاهای استخردار در شمال کشور، یکی از انواع ویلاهای لوکس محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی هم دارند.

نکات مهم در خصوص خرید استخردار شمال

اگر به فکر خرید ویلا در شمال هستید ما ویلاهای استخردار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا با خرید چنین ویلایی بهترین نوع تفریح را برای اعضای خانواده خود به ارمغان خواهید آورد و در کنار آن از سرمایه گذاری پرسود لذت خواهید برد.

البته معامله یک ویلای استخردار زمانی به نفعتان خواهد بود که تمام جوانب امر را سنجیده باشید و با رعایت نکات خرید ویلا استخردار، پای میز معامله نشسته باشید. این نکات کدامند؟! ما تمام این نکات را در اختیارتان می‌گذاریم تا خریدی موفق و پرسود را تجربه کنید پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

در ضمن اگر گمان می‌کنید که ویلاهای استخردار قیمت بالایی دارند و برای خرید آن ها سرمایه کافی ندارید، نگران نباشید چرا که راه چاره شما دست ماست! فقط کافیست به استخر و ویلاهای استخردار علاقمند باشید تا مالک یک ملک لوکس با امکانات عالی که استخر هم یکی از آن هاست، شوید.

چند نکته طلایی که هنگام خرید ویلا استخردار در شمال باید به آن ها توجه کنید

ویلا استخردار چیزی نیست که نیاز به تعریف داشته باشد پس بدون مقدمه چینی به سراغ اصل مطلب می‌رویم تا شما هم سریع‌تر به مقصود خود برسید و بدون اتلاف وقت برای خرید ویلا اقدام کنید.

بسته به نیاز خود ویلایی با استخر سرپوشیده یا روباز انتخاب کنید

در حال حاضر ویلاسازان با احداث استخر در قسمت های مختلف ویلا، باعث سردرگمی برخی از متقاضیان خرید ویلا شده اند. به طور کلی استخرها یا در حیاط و روف گاردن ویلا ساخته می‌شوند که در این صورت استخر روباز به حساب می‌آیند و یا در داخل ویلا و در طبقه همکف آن ساخته می‌شوند که در این حالت به آن ها استخر سرپوشیده گفته می‌شود.

استخر سرپوشیده در هر ۴ فصل سال قابل استفاده است و تمام اعضای خانواده هم می‌توانند از آن استفاده کنند زیرا با توجه به این که در داخل ویلا قرار دارد، ساختمان های اطراف به آن مشرف نخواهند بود. اما خب این استخرها هیچ تاثیری در زیبایی ویلا ندارند و صرفا برای خانواده هایی که هدفشان از خرید ویلا استخردار، شنا کردن در استخر است گزینه مناسبی می‌باشد.

از طرف مقابل استخرهایی که در حیاط یا روف (پشت بام) ویلا قرار دارند علاوه بر افزایش زیبایی محوطه، لذت شنا در فضای باز و تماشای مناظر اطراف در حین شنا کردن را برایتان به ارمغان می‌آورند. فقط باید توجه داشته باشید که این مدل استخرها فقط در فصول گرم سال قابل استفاده هستند مگر این که مجهز به آب گرم باشند.

                                        ویلا با استخر سرپوشیده یا روباز؟
                                        ویلا با استخر سرپوشیده یا روباز؟

هزینه های جانبی ویلا استخردار را در نظر داشته باشید

استخر در هر قسمت از ویلا که باشد نیاز به تمیز کردن دارد و تمیز کردن آن هم مسلما متضمن پرداخت هزینه است. از طرفی پر کردن استخر در هر مرتبه به چند متر مکعب آب احتیاج دارد و این می‌تواند در افزایش آب بهای ویلا تاثیر داشته باشد.

مورد سوم این که تعرفه بیمه ویلاهای استخردار بیشتر از تعرفه بیمه ویلاهای بدون استخر است و در نتیجه اگر بخواهید ویلای استخردار خود را بیمه کنید باید هزینه بیشتری بپردازید. هزینه نصب حصار در اطراف استخرهای روباز که در حیاط ویلا قرار دارند نیز یکی دیگر از هزینه های جانبی ویلاهای استخردار است.

با این که هیچ چیز جای لذت شنای خانوادگی در استخر خصوصی را نمی‌گیرد اما با این حال باید مسئله هزینه را هم در نظر گرفت.

توجه داشته باشید که فروش ویلا استخردار آسان‌تر از ویلاهای بدون استخر است

اگر برای سرمایه گذاری به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، حتما ویلای استخردار بخرید. زیرا ویلاهای استخردار همیشه تقاضای خرید دارند و این تقاضا روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل هم بسیاری از افرادی که الان ویلای معمولی دارند، اقدام به ساخت استخر در آن می‌کنند.

از طرفی ویلاهای استخردار در مقایسه با ویلاهای معمولی قیمت بالاتری دارند و مسلما افزایش قیمت آن ها نیز نسبت به ویلاهای معمولی بهتر است. با این حساب شما پس از خرید ویلا استخردار هر زمان که تصمیم به فروش آن بگیرید، سود خواهید کرد.

استخردار بودن ویلا ارتباطی با نوع آن ندارد

فرقی ندارد شما تصمیم به خرید ویلا ساحلی داشته باشید یا خرید ویلا جنگلی و یا حتی شهرکی، این مسئله هیچ ارتباطی به استخردار بودن ویلا ندارد. این نکته را بیان کردیم تا بگوییم، ممکن است مشاور املاکی که ویلای ساحلی بدون استخر به شما پیشنهاد می‌کند در برابر خواسته شما مبنی بر استخردار بودن ویلا ادعا کند که شنا کردن در دریا لذت بالاتری دارد و چرا وقتی ویلا، ساحلی است هزینه بیشتری برای استخر آن بپردازید و ... .

همانطور که گفته شد، هیچ چیز جای لذت و آرامش شنا در استخر خصوصی را نمی‌گیرد. پس اگر در فکر خرید ویلا استخردار در شمال هستید به این حرف ها توجه نکنید و در پی هدف خود باشید.

                                                استخر در روف گاردن ویلا
                                                استخر در روف گاردن ویلا

خرید ویلا استخردار ارزان در شمال

راه چاره‌ای که در مقدمه بحث در رابطه با خرید ویلا استخردار گفتیم، داماک ویلا است. داماک ویلا یک گروه مشاور املاک در استان مازندران است که از چند سال قبل با کادری مجرب و ماهر کار خود را در زمینه خرید و فروش ویلا در مازندران آغاز کرده و هم اکنون پرقدرت‌تر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد.

شما با مراجعه به وب‌سایت داماک ویلا به آدرس داماک ویلا با شرایطی مواجه خواهید که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید که وجود داشته باشند! این گروه در کنار یافتن فایل های ارزان قیمت امکان خرید اقساطی ویلا در مازندران را هم برای شما فراهم می‌کنند.

کارشناسان داماک ویلا دقیقا متناسب با شرایط و بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می‌دهند و در نهایت اگر مشکلتان فقط هزینه باشد با شرایط اقساطی که در نظر گرفته اند کاری می‌کنند که بتوانید مالک ویلای دلخواه خود شوید.

پس برای خرید ویلا استخردار در مازندران و شهرهای مختلف آن، با مناسب‌ترین قیمت و بهترین شرایط همین حالا اقدام کنید. جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان و آشنایی بیشتر با گزینه های موجود می‌توانید با کارشناسان داماک ویلا در ارتباط باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید