محصول دکتر برونر، صابون‌های جادویی با استفاده از محصولات گیاهی به جای چربی‌های حیوانی ساخته می‌شوند و به محیط زیست آسیب نمی‌زنند.

اصول حفظ محیط زیست در سفر

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: راه‌های زیادی وجود دارد که چگونه می‌توانید با تأثیر کمتری بر محیط زیست سفر کنید. این اقلام دوستدار محیط زیست برای دفعه بعد که به سفر می‌روید، ضروری است.

لوازم بهداشتی

اصول حفظ محیط زیست در سفر

اگر می‌خواهید لباس‌هایتان را بشویید، با شستشوی دستی و خشک کردن آن‌ها در آب و برق صرفه‌جویی کنید. یک پلاگین سینک، مواد شوینده و بند رخت به همراه داشته باشید. اگر به دنبال وسایل بهداشتی هستید که دائما دور ریخته نمی‌شوند و محل‌های دفن زباله را پر نمی‌کنید، بطری‌های قابل پر کردن مجدد را خریداری کنید تا دائما از انواع مختلف استفاده نکنید. GoToob‌ها فاقد BPA هستند و دارای ضمانت مادام العمر هستند و Pitotubes از پلاستیک قابل بازیافت و نشکن ساخته شده‌اند.

از نظر لوازم بهداشتی، گزینه‌های زیادی برای محصولات سازگار با محیط زیست وجود دارد. محصولات شاداب شامل شامپو و عطر جامد هستند که از میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک تهیه می‌شوند و تا حد امکان از بسته‌بندی کمتری استفاده می‌کنند و روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند.

اصول حفظ محیط زیست در سفر

Burt’s Bees محصولات پایداری از موم زنبور عسل و سایر مواد طبیعی تولید می‌کند. آنها بالم لب و همچنین شوینده‌های بدن، پاک کننده‌های صورت و لوسیون‌های خود را می‌فروشند. Tom’s of Maine خمیر دندان طبیعی، دئودورانت و سایر محصولات بهداشت دهان و دندان می‌سازد.

محصول دکتر برونر، صابون‌های جادویی با استفاده از محصولات گیاهی به جای چربی‌های حیوانی ساخته می‌شوند و به محیط زیست آسیب نمی‌زنند. محصولات ارگانیک با استفاده از روش‌های کشاورزی پایدار ساخته می‌شوند و صابون‌ها و شامپوهای شما را دوستدار محیط زیست می‌کنند. عطرهای جامد آروماس را امتحان کنید که فقط با استفاده از روغن نارگیل، موم زنبور عسل و روغن معطر ساخته می‌شوند.

اقلام قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد

اصول حفظ محیط زیست در سفر

کیسه‌های TimBuk2 با مواد صوتی محیطی ساخته شده و حتی کیسه‌های بازیافتی که دیگر استفاده نمی‌کنید. پارچه و لاینر نیز از پلاستیک PET بازیافت شده ساخته شده است. سفر با یک بطری آب راه دیگری برای حفظ سبز است. Bobble بطری‌های آب فیلتر شده را تولید می‌کند که هر دو از مواد بازیافت شده ساخته شده و می‌توانند بازیافت شوند.

Kleen Kanteen یکی دیگر از شرکت‌هایی است که بطری‌های آب سازگار با محیط زیست را تولید می‌کند. اگر شما اغلب قهوه یا سایر نوشیدنی‌های گرم را هنگام سفر، در یک فنجان قهوه قابل استفاده مجدد که می‌توانید به فروشگاه‌های قهوه وارد کنید، سرمایه گذاری کنید.

شارژر، دنده تکنولوژی و بقیه الکترونیک دارای عمر کم هستند. سعی کنید شارژر خورشیدی که می‌تواند کمتر از 50 دلار هزینه، برای آن زندگی اضافی زمانی که شما دسترسی به یک خروجی را ندارید. خودتان را به یک ماسک بامبو و پتو ساخته شده توسط PB Travel مجهز کنید. هنگامی که شما شروع به ضبط تجربیات سفر خود می‌کنید، آنها را در مجله مسافرتی بازیافتی از اکوسیستم مشاهده کنید که مجلات سخت را از کاغذ بازیافتی ایجاد می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید