رئیس اتاق اصناف قم اعلام کرد که فروشندگان قمی باید چارچوب‌هایی را در زمینه حجاب خود رعایت کنند .

پوشیدن تی‌شرت برای فروشندگان آقا ممنوع شد!؟

به گزارش سلام نو به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته رئیس اتاق اصناف قم در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفته بود :«یکی از مصوبات مهم اتاق اصناف و اماکن قم این است که فروشندگان قمی چارچوب‌هایی را در زمینه حجاب خود رعایت کنند و هم زنان و هم مردان نسبت به نحوه و میزان پوشش خود دقت داشته باشند. به عنوان مثال پوشیدن تی‌شرت نامناسب برای آقایان و مانتوهای خیلی کوتاه برای بانوان فروشنده ممنوع است.

برخی از رسانه‌ها با بی توجهی به محتوای مصاحبه صورت گرفته با حذف کلمه "نامناسب" این مصاحبه را با تیتر اشتباه "ممنوعیت استفاده از تی‌شرت برای فروشندگان واحدهای صنفی" پوشش دادند که انتخاب این تیتر نادرست سبب واکنش‌های منفی قابل توجهی در شبکه‌های اجتماعی شد.

در همین رابطه حمید خرمی رئیس اتاق اصناف استان قم، اخبار منتشر شده در فضای مجازی و شماری از رسانه‌ها در خصوص ممنوعیت استفاده از تی‌شرت برای فروشندگان واحدهای صنفی این استان را تکذیب و آن را یک اشتباه اطلاع رسانی قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: برخی در فضای مجازی اکاذیبی را به اینجانب منتسب و منتشر کرده‌اند که تماماً غیر واقعی و تحریف حقیقت بوده‌است.

خرمی می گوید:کسبه محترم قم همواره به اصول و ارزش‌های اسلامی پایبند بوده‌اند و خود به خوبی واقف هستند که در محل کار خود از چه پوششی استفاده کنند. به نظر می‌رسد برخی افراد با صحنه‌سازی و سیاه نمایی و انتساب عناوین کذایی به اتاق اصناف قم سعی در تخریب حیثیت اجتماعی اتاق اصناف قم را دارند.

او گفت: به رغم اختیارات قانونی که برای مراجعه به مراجع قضایی داریم، ترجیح می‌دهیم رسانه‌ای که با بی دقتی خود موجب انتشار این خبر نادرست شده است، خود به تصحیح مناسب آن اقدام کند و در بازنشر خبر اصلاحی خود نیز بکوشد تا نیازی به شکایت قضایی نباشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ن IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    نه مناسب ؟ نو مناسب ؟ نچ مناسب ؟ نات مناسب ؟ امان از دست این رسانه ها . چقد اشتباه ؟ بلد نیستید ؟ ننویسید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید