ویکتور اوسیمن، ستاره گران‌قیمت ناپولی در حین تمرین به دلیل درگیری در خصوص اختلاف تاکتیکی توسط مربی این تیم به رختکن فرستاده شد.

اخراج وحشیانه ستاره تیم ناپولی از تمرین

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، ویکتور اوسیمن رکورددار گرانقیمت ترین بازیکن ناپولی توسط لوچیانو اسپالتی، سرمربی تیم در یک لحظه وحشیانه در جریان تمرین از زمین اخراج شد.

بازیکنان ناپولی در یک کمپ تمرینی در کاستل دی سانگرو، در منطقه آبروزو ایتالیا حضور دارند و جلسه تمرینی را برگزار کردند که برای عموم و حضور هواداران آزاد بود.

اما وقتی به اوسیمن دستور تاکتیکی داده شد، اختلاف نظر وجود داشت. ملی پوش نیجریه ای که در سال ۲۰۲۰ با ۷۰ میلیون یورو از لیل به این تیم ملحق شد، ظاهراً از تصمیم خود مبنی بر عدم خطا به نفع خود پس از چالشی که از سوی لئو اوستیگارد اضافه شد، عصبانی بود.

طبق گزارش فوتبال ایتالیا آندره زامبو آنگویسا، هم تیمی سابق او در فولام، تمام تلاش خود را کرد تا او را آرام کند. با این حال، این بازیکن ۲۳ ساله همچنان خشمگین بود و اسپالتی بی رحم از رفتار او به اندازه کافی لذت برد.

سرمربی باتجربه تمرین را متوقف کرد و گفته می شود که به اوسیمن گفته است: "زیاد حرف می زنی، برو دوش بگیر." او دستورات را دنبال کرد اما همچنان که از زمین خارج می‌شد و به سمت رختکن برمی‌گشت، گلایه می کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید