در اینجا لیستی از مکان های برتر برای علاقه مندان به فضا آمده است.

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: فضای خارج از ظرفیت زندگی انسان همیشه یکی از بزرگترین رازهای زندگی ما بوده است. تماشای ستارگان در هند مانند خیره شدن به اعماق فضا و وسعت است. ما در t زندگی می‌کنیم o موجودات جوانی هستید که روی تپه‌های پوشیده از علف دراز می‌کشند و به آن زیبایی‌های چشمک زن جادویی خیره می‌شوند. کسانی که می‌توانند، تخیل خود را در مکان‌های مناسب پرتاب می‌کنند و سعی می‌کنند به آنچه ناشناخته ممکن است چهره‌ای ببخشند.

در اینجا لیستی از مکان های برتر برای علاقه مندان به فضا آمده است:

۱.دریاچه پانگونگ

مکان‌های برتر برای تماشای ستارگان در هند

پانگونگ، تبتی برای دریاچه باریک یک حوضه رودخانه محصور در خشکی است که برای سکانس‌های رقص بالیوود، از جمله سکانس‌های رقص پادشاه خان، رایج است! پانگونگ به راحتی می‌تواند به خود ببالد که یکی از زیباترین آسمان‌های دنیا در هر فصلی است، آسمان‌های پرستاره با پس زمینه کوهستانی نقاشی شده است که در زمستان پوشیده از برف تماشای آن حتی زیباتر است.

۲.دره نوبرا

مکان‌های برتر برای تماشای ستارگان در هند

معروف برای سافاری شتر باختری و چشمه‌های آب گرم پانامیک!

لاداخ یکی از بهترین مکان‌ها برای رصد ستارگان در هند است. رویاهای تماشای ستاره خود را با مناظر بی‌نظیر از آسمان شب در دره نوبرا، لاداخ برآورده کنید. صبح‌های شما پر از دریاچه‌های مسحور کننده و مناظر زیبا و شب‌های شما پر از آسمان‌های درخشان. همچنین، استوپای شانتی که تنها ۴ ساعت با اینجا فاصله دارد، نقطه بسیار خوبی برای تماشای ستارگان است.

۳. ران کوچ، گجرات

مکان‌های برتر برای تماشای ستارگان در هند

نوری عجیبی را که به Chir Bhatti (چراغ های روح) معروف است و همچنین مناظر زیبایی از آسمان شب را تجربه کرد. بسیاری از نجوم بصری و عکاسی نجومی از اینجا امکان پذیر است و اکثر کسانی که بازدید کرده‌اند می‌گویند که می‌توانند ستاره‌هایی با قدر ۶ را با چشم غیر مسلح ببینند. این یکی از بهترین نقاط رصد ستارگان در هند است.

۴.جزیره نیل، آندامان و نیکوبار

مکان‌های برتر برای تماشای ستارگان در هند

جزیره نیل که یکی از ۵۷۲ جزیره آندامان و نیکوبار است، تا غروب با ستاره‌ها روشن می‌شود و جنگل‌های سرسبز آن باد فراوانی را برای نوازش گونه‌های شما در حالی که در سواحل تمیز و زیبایش دراز می‌کشید فراهم می‌کند. اینجا رنگ آبی بسیار زیاد است و آسمان مایل‌ها و مایل‌ها تا جایی که می‌توانید ببینید یا سعی کنید ببینید آن را به مکانی عالی برای رصد ستارگان در هند آغشته کرده است. برای تحقق تجربه خود یک تلسکوپ همراه داشته باشید.

۵. ماندارمانی، کلکته

مکان‌های برتر برای تماشای ستارگان در هند

ماندارمانی، یک نقطه کمتر شناخته شده برای رصد ستارگان، به عنوان یکی از رمانتیک‌ترین آسمان‌های شب در هند شناخته می‌شود. اطراف محلیا (ماه نو) بهترین زمان برای تماشای آسمان شب با آلودگی تقریبا صفر است و آن را به مکانی برای رصد ستارگان در هند تبدیل می‌کند.

۶.شاهاپور، ماهاراشترا

مکان‌های برتر برای تماشای ستارگان در هند

شاهاپور یک منطقه محبوب در ماهاراشترا برای کوهنوردی با مکان‌هایی مانند آجا و ماهولی که به طور مداوم مکانی برای بازدید از کوهنوردان است، همچنین مکان زیبایی برای تماشای ستارگان در هند است.

۷. تارگنا، بیهار

مکان‌های برتر برای تماشای ستارگان در هند

جایی که آریابهاتا زمان زیادی را صرف شمردن ستاره‌ها می‌کرد، تارگنا به معنای واقعی کلمه به «شمارش ستاره‌ها» ترجمه می‌شود. نقطه‌ای کمتر شناخته شده برای کاوش در فضای فراتر از ما.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید