۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 55386509

اقامت در یک هتل سه ستاره ساحلی که قیمت مناسبی دارد و نسیمی که از دریا می‌وزد را نیز به شما هدیه ‌دهد می‌تواند لذت سفر به کیش شما را صد چندان کند. در این مطلب به معرفی تنها هتل سه ستاره ساحلی کیش می‌پردازیم.

هتل‌های سه ستاره ساحلی کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: در سال‌های گذشته دو هتل سه ستاره در حاشیه ساحل زیبای خلیج فارس واقع در جزیره کیش وجود داشت که گردشگران می‌توانستند با هزینه‌ای مناسب در یک واحد ساحلی اقامت کنند و حتی از پنجره بعضی از اتاق‌های خود منظره موج‌های خروشان خلیج همیشه فارس را زیر نظر داشته باشند. اما طی سال‌های اخیر با تعطیل شدن هتل دیدنی‌های کیش، هم اکنون هتل ساحلی سه ستاره سیمرغ تنها هتل سه ستاره و ساحلی در این جزیره است که می‌توان در آن اقامت کرد.

معرفی هتل سه ستاره ساحلی سیمرغ

این هتل اولین بار حدود سی سال پیش، یعنی سال ۱۳۷۰ با یک اسکله اختصاصی در سواحل خلیج فارس افتتاح شد. هتلی که در آن روزگار به خوبی توانست سهم مناسبی از بازار را کسب کند و تا سال‌ها در کلاس هزینه‌ای خود بی رقیب بود. این هتل دو بار، یک بار در سال ۱۳۹۳ و یک بار در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند فضای آرامش‌بخش‌تر و خدمات بهتری را برای مسافرین خود مهیا کند.

هتل‌های سه ستاره ساحلی کیش

این واحد اقامتی دارای ۸۵ اتاق است و ساحل اختصاصی دارد. به دلیل نزدیکی به دریا فضای این هتل سه ستاره کاملا ساحلی بوده و بوی نمک خلیج فارس به راحتی در آن استشمام می‌شود.

آدرس و شماره  ساحلی سیمرغ کیش

این هتل که تنها بازمانده هتل‌های سه ستاره ساحلی کیش است در ابتدای خیابان جهان بعد از بازار مرجان قرار دارد. شماره‌های ۴۴۴۶۵۱۸۳-۰۷۶ و ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵ برای تماس با این هتل پیش‌بینی شده است. البته اگر برای اقامت در جزیره زیبای کیش این هتل را انتخاب کرده‌اید بهتر است در جریان باشید که ترانسفر فرودگاهی در مسیر رفت یکی از خدماتی است که دریافت می‌کنید و لازم نیست برای رسیدن به هتل نگرانی خاصی داشته باشید.

امکانات هتل

سرویس‌های بهداشتی

سرویس‌های بهداشتی این هتل از نوع ایرانی است و اگر در سفر خود نیازمند استفاده از سرویس فرنگی هستید باید از سرویس‌های فرنگی قابل حمل استفاده کنید.

ترسنفر فرودگاهی

شما می‌توانید در ابتدای سفر خود از سرویس ترنسفر رایگان این هتل استفاده کنید. این بدان معنا است که راننده‌ای از طرف هتل شما را از فرودگاه به محل اقامت‌تان می‌رساند.

هتل‌های سه ستاره ساحلی کیش

پخت و پز داخل اتاق‌ها

در اتاق‌های هتل سیمرغ کیش امکان آشپزی وجود ندارد، اما پک چای و نسکافه و به همراه یک چای ساز در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد که می‌توانند این نوشیدنی‌ها را در اتاق خود تهیه و سرو کنند.

کافی شاپ و رستوران

اگر علاقه‌مند هستید که وعده‌های غذایی و یا میان‌وعده‌های خود را در فضای محل اقامت خود سرو کنید خبر خوب برای شما این است که هتل سیمرغ کیش دارای کافی شاپ و رستوران است که با توجه به نظرات مسافرین پیشین هتل در فضای مجازی هر دوی این فضاها از امکانات و کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. از سوی دیگر مانند اکثر هتل‌ها وعده صبحانه به صورت رایگان در هتل سرو می‌شود.

ساحل اختصاصی

یکی از مهم‌ترین مزایای هتل سیمرغ کیش آن است که دارای ساحل اختصاصی است و شما در این هتل می‌توانید تجربه اقامت در حال و هوای ساحل را تجربه کنید. این امکان وقتی اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد که هزینه یک شب اقامت در این هتل را با سایر مراکز اقامتی ساحلی کیش مقایسه کنید و از اقامت مقرون به صرفه خود در سفر به جزیره کیش لذت بیشتری ببرید.

دیگر امکانات هتل

پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، سیستم اطفا حریق و فضای سبز ساحلی از دیگر امکانات این هتل است که در کنار کادری مجرب و مهمان نواز تجربه اقامتی دلنشین را برای مسافرین به ارمغان می‌آورد.

هتل‌های سه ستاره ساحلی کیش

سرنوشت هتل‌های سه ستاره ساحلی کیش

در سال‌های اخیر با افزایش حجم مسافر به جزیره کیش قیمت زمین‌های ساحلی این جزیره جنوبی ایران که مستعد ساخت هتل‌های ساحلی بوده است با افزایش مواجه شد که همین امر عامل جذب سرمایه برای تخریب هتل‌های سه ستاره ساحلی کیش شده و جایگزینی آن‌ها با واحدهای اقامتی لوکس‌تر شدند.

هتل سه ستاره سیمرغ تنها بازمانده این نوع هتل‌ها در کیش است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید