۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 55392453

از تفریحات بی‌نظیر در کیش می‌توان به پارک آبی اوشن اشاره کرد، با ما همراه باشید تا بدانیم آیا پارک آبی کیش باز است؟

آیا پارک آبی کیش باز است

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره کیش از مقاصد محبوب و دوست‌داشتنی جنوب ایران به شمار می‌آید و می‌خواهیم بدانیم آیا پارک آبی کیش باز است و چه ویژگی‌های این پارک دارد. این جزیره با قرارگیری در دل آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس، دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و با این حال، موقعیت جذابی به لحاظ جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تفریحی برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی دارد و به همین دلیل است که سالانه دو میلیون گردشگر جذب این نقطه بی‌نظیر می‌شوند و به آن سفر می‌کنند.

فعال بودن پارک آبی کیش

در پاسخ این سؤال که آیا پارک آبی کیش باز است باید گفت که بله و این پارک هیجان‌انگیز و طراحی شده از سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده و به بهترین نحو در حال فعالیت است. پارک آبی اوشن به عنوان اولین پارک آبی روباز ایران دارای رایدهای آرام، تند و هولناک، اسپا و اتاق فرار است و امکانات رفاهی آن شامل رستوران، کافه و بستنی‌بار می‌شود و هر کدام از این فضاها می‌توانند انرژی لازم برای جنب و جوش در استخرها و سرسره‌های پارک آبی را فراهم و لذت تفریحات آبی را بیشتر کنند.

بعد از این که پی بردیم آیا پارک آبی کیش باز است، خوب است در جریان یک ویژگی جالب این پارک باشیم که آن در منطقه پرواز ممنوع قرار دارد و در اطراف سازه بلندی آن را احاطه نکرده است، در نتیجه گرفتن حمام آفتاب برای بعضی با خیال راحت صورت می‌گیرد. اگر به یکباره تصمیم برای تجربه تفریحات آبی در کیش داشته باشید بدون دغدغه خرید مایو، حوله و کرم ضدآفتاب به آن بروید چرا که پارک آبی اوشن فروشگاه‌هایی برای خرید لوازم مورد نیاز شما برای این تجربه جذاب دارد.

آیا پارک آبی کیش باز است

بخش‌های هیجان‌انگیز پارک آبی کیش

بعد از بررسی آیا پارک آبی کیش باز است، به بخش‌های متفاوت و متنوع این پارک بپردازیم تا شمایی کلی از فضاهای هیجان‌انگیزی که در انتظار تجربه کردن هستند به دست بیاوریم. همان‌طور که اشاره شد، پارک آبی اوشن دارای ۳ راید هولناک، تند و آرام است و هر کدام به نحوی سلیقه و خواست کاربر را مرتفع می‌کنند. راید هولناک دو سرسره آدرنالین و پیچالوپ را شامل می‌شود که در آدرنالین سقوط آزاد از ارتفاعی ۲۴.۸ متری قابل تجربه است و در پیچالوپ بعد از سقوط آزاد یک پیچ و خم با شیب تند طی می‌شود.

پاسخ آیا پارک آبی کیش باز است را دانستیم و لازم است درباره بخش تند و آرام رایدهای پارک آبی اوشن نیز بیشتر بدانیم. در راید تند ۵ سرسره بی‌نظیر با اسم‌های رالی راید، دینگل، آناکوندا، گرداب و مارپیچ وجود دارد و دو دریاچه سونامی و موجاب نیز به طور مجزا در این بخش فعال هستند که دریاچه سونامی، استخری به مساحت ۳۸۴۰ متر مربع است و امکان تجربه موج را فراهم می‌کند و موجاب در راید سرعت تجربه موج‌سواری را به وسیله ساخت موج‌های مصنوعی هدیه می‌دهد.

رالی راید: سرسره‌ای با ارتفاع ۱۲ متر که در آن به وسیله تیوب یا تشکچه، مسابقه‌ای با ۳ نفر دیگر تجربه می‌شود.

دینگل: در این راید تند به همراه یک فرد دیگر، به وسیله تیوب از ارتفاعی ۱۲ متری سوار بر سرسره‌ای با شیب زیاد می‌شوید و با حرکت رفت و برگشت روی قسمت آونگی آن، در یک استخر پرتاب خواهید شد.

آناکوندا: سرسره‌ای با ۱۷ متر ارتفاع و ۱۷۰ متر طول که برای تجربه آن نیاز است تا بر یک تیوب ۳ نفره سوار شوید و مسیری پر پیچ و خم را طی کنید و لذت ببرید.

گرداب: در این سرسره از ارتفاع ۱۲ متری به درون یک کاسه سر می‌خورید و بعد از تجربه گرداب به درون استخری پرتاب می‌شوید.

مارپیچ: این سرسره ارتفاعی حدود ۱۳ متر دارد و بعد از طی کردن مسیری مارپیچ و تغییرهای ناگهانی وارد یک استخر می‌شوید.

آیا پارک آبی کیش باز است

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید