۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 55392713

کیش پر از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است و هر کدام برای خدمات بهتر قوانین خاص خود را دارند، با ما همراه باشید تا درباره قوانین پارک آبی اوشن بدانیم.

قوانین پارک آبی اوشن

سلام نو _ سرویس گردشگری: برای دانستن درباره قوانین پارک آبی اوشن خوب است بدانیم این پارک آبی و نقطه تفریحی در کجا جای دارد، از این رو در ابتدا به جزیره‌ای که این پارک در آن قرار گرفته می‌پردازیم و در نهایت از ویژگی‌ها و قوانین منحصر به فرد این جاذبه تفریحی می‌گوییم. منطقه آزاد کیش به عنوان یک مقصد جذاب گردشگری در جنوب ایران و استان هرمزگان و نیز در دل آب‌های خلیج همیشه فارس قرار دارد و به همین جهت دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و با این حال به دلیل اینکه مقصدی جذاب و دوست‌داشتنی است سالانه دو میلیون مسافر و گردشگر به آن سفر می‌کنند.

پارک آبی اوشن و ویژگی‌های آن

برای بررسی قوانین پارک آبی اوشن نیاز است در ابتدا با خود پارک و ویژگی‌های آن آشنا شویم و از تفریحات، امکانات رفاهی و خدماتی موجود در آن اطلاع داشته باشیم تا بهتر و با برنامه مناسب‌تری بتوانیم لحاظات خوش و تکرار نشدنی را تجربه کنیم. پارک آبی اوشن در جاده جهان جزیره کیش واقع شده و از سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسیده و عنوان اولین تم پارک ایران و نیز بزرگ‌ترین پارک آبی روباز کشور را به خود اختصاص داده و در مساحتی ۵.۶ کیلومتر مربعی فعالیت می‌کند.

پیش از اطلاع داشتن راجع به قوانین پارک آبی اوشن خوب است در جریان میزان ظرفیت آن قرار بگیریم. این پارک بی‌نظیر گنجایش پذیرش ۳۳۰۰ نفر در روز را دارد که عدد قابل توجهی به حساب می‌آید، گفتنی است که پارک آبی اوشن در منطقه پرواز ممنوع قرار دارد و سازه‌های بلند مرتبه در اطراف آن وجود ندارد، این ویژگی چه بسا برای بعضی که تمایل به گرفتن حمام آفتاب دارند پر اهمیت جلوه کند. اوشن، این پارک طراحی شده و موضوعی ایران برای بخش تفریحی ۳ راید آرام، تند و هولناک را دارد و در بخش خدماتی، اسپا و ماساژ را ارئه می‌دهد و در کنار آن فروشگاهی برای فروش لوازمی نظیر مایو، حوله و کرم ضدآفتاب، در بخش رفاهی خود رستوران، کافه و بستنی بار دارد.

قوانین پارک آبی اوشن

تفریحات و قوانین پارک آبی اوشن

در ارتباط با قوانین پارک آبی اوشن نیاز است بدانیم که رعایت آن‌ها سبب می‌شود مجموعه به خوبی بتواند خدمات خود را ارائه کند و تجربه ما از چندین ساعت حضور در پارک چه در زمان تفریح و چه در حین استراحت، تجربه رضایت‌بخشی باشد. گفتنی است که این قوانین برای ورود به هر استخر یا فضای تفریحی آبی صدق می‌کند از جمله مواردی که در ادامه می‌خوانید:

  • دوش گرفتن پیش از ورود به استخر
  • استفاده از جلیقه برای کودکان
  • مراقبت از کودکان و افرادی که با شنا آشنایی ندارند
  • پرهیز از دویدن
  • پرهیز از شیرجه زدن
  • پرهیز از هر نوع شوخی در مجموعه
  • پرهیز از کارهایی نظیر خوردن، آشامیدن و کشیدن سیگار در محدوده استخر و سرسره‌ها

رعایت نکردن هر یک از این قوانین ساده سبب می‌شود نظم مجموعه بهم بریزد و در مواردی سلامتی کاربرها به خطر بیوفتد.

حال که از قوانین پارک آبی اوشن مطلع شدیم، جالب است درباره تفریحات این پارک نیز با خبر باشیم تا بهتر بدانیم که با رفتن به اوشن جذاب و هیجان‌انگیز چه در انتظار ما قرار دارد. راید هولناک اوشن دارای دو سرسره با ارتفاع حدود ۲۵ متر با نام‌های آدرنالین و پیچالوپ است، راید تند آن شامل سرسره‌های آناکوندا، دینگل، مارپیچ، گرداب و رالی راید می‌شود و فضاهایی با نام دریاچه سونامی و موجاب را برای تجربه موج مصنوعی و موج‌سواری(مبتدی و حرفه‌ای) دارد و راید آرام آن نیز یک استخر پلکانی با نام دینگو، یک استخر برای شنا بزرگسالان با مساحتی ۲۴۰ متر مربعی و استخری با سایه‌بان برای کودکان را شامل می‌شود.

قوانین پارک آبی اوشن

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید