۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 55393105

جزیره کیش مقصدی جذاب برای مسافران و گردشگران است و در این میان رستوران حافظیه کیش از جمله فضاهای دلچسب در آن به شمار می‌آید.

رستوران حافظیه کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش دارای رستوران‌های فراوانی است و رستوران حافظیه کیش جزء فضاهای جالبی است که به مسافران داخلی و گردشگران خارجی پیشنهاد می‌شود تا آن را تجربه کنند. این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد و در میان ساکنان و مسافران محبوبیت خاصی پیدا کرده چرا که دارای محیطی دل‍پذیر و فضاهای بسته و باز آرام است و علاوه بر آن گزینه مطلوبی برای افرادی که برای قدم زدن یا تفریح به ساحل مرجان می‌روند به شمار می‌رود، گزینه‌ای که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت.

کیش و رستوران حافظیه آن

رستوران حافظیه کیش از رستوران‌های معروف جزیره به حساب می‌آید و در فضای دلنشین خود غذاهایی با کیفیت بالا سرو می‌کند همین امر سبب شده حضور در این رستوران برای صرف یک وعده غذایی به شدت خواستنی باشد. کیش به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در جنوب ایران و میان خلیج همیشه فارس، دارای جاذبه‌های فراوان تفریحی و طبیعی است و در تمام ایام سال مسافر و گردشگر به خود جذب می‌کند و گفتنی است که حجم مسافری که به کیش سفر می‌کند در سال به دو میلیون می‌رسد.

رستوران حافظیه کیش به دلیل نزدیکی با یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین ساحل‌های جزیره یعنی ساحل مرجان موقعیت مکانی مناسب را دارا است و این امکان فراهم است تا قبل یا بعد از صرف غذا در این رستوران، برای قدم زدن و تماشای مناظر بی‌تکرار به این ساحل زیبا مراجعه شود. سفر به کیش و تجربه خوردن غذا در رستوران‌های خوب آن کنار بازدید از اماکن تاریخی، خرید کردن از مراکز متنوع و متعدد خرید، انجام تفریحات دریایی، غیرآبی و آبی می‌تواند بسیار شوق‌آفرین و تکرار نشدنی باشد.

رستوران حافظیه کیش

منو، امکانات و مشخصات رستوران حافظیه کیش

رفتن به رستوران حافظیه کیش در هر فصلی می‌تواند جذاب باشد و برای مراجعه به آن ساعات آفتابی زیاد کیش نسبت به منطقه همین‌طور آب‌وهوای گرم و مرطوب این جزیره چندان تأثیری ندارد چرا که در سفر خوردن غذا در رستوران آن هم با کیفیتی که مطلوب باشد در فضایی که برای میزبانی آماده شده، اهمیت زیادی دارد. در حافظیه منوی غذا متنوع است و در صورتیکه ذائقه و میل متفاوتی با همراهان خود داشته باشید به راحتی می‌توانید از بین غذاهای ایرانی و دریایی آن بهترین غذا را انتخاب کنید.

رستوران حافظیه کیش برای مشتریان خود محلی برای پارک خودرو در نظر گرفته و اگر با خودرو شخصی به کیش سفر کردید، از لحاظ داشتن پارکینگ می‌توانید با خیال آسوده به حافظیه بروید. این رستوران نیز مانند بسیاری از رستوران‌های دیگر امکان رزرو تلفنی(تلفن هماهنگی: ۰۷۶۴۴۴۶۶۲۲۰) همین‌طور ارسال رایگان غذا دارد و این برای بسیاری از مسافران گزینه مناسبی محسوب می‌شود. رستوران حافظیه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب سرویس می‌دهد، صرف ناهار و شام در آن امکان دارد (صبحانه ندارد) و موقعیت مکانی آن در پارک ساحلی مرجان کیش است.

تجربه غذا خوردن در جزیره کیش آن هم در رستوران حافظیه کیش، تجربه‌ای جالب توجه خواهد بود چرا که در یک موقعیت مکانی شگفت‌انگیز قرار گرفتن و طعم غذای ایرانی و دریایی را چشیدن بدون تردید جالب و خاطره‌انگیز است. می‌شود در پارک ساحلی مرجان به فعالیت پرداخت یا به مراکز خرید کیش رفت و بعد از آن به رستوران حافظیه آمد تا علاوه بر امتحان کردن یک غذای با کیفیت و مطلوب، در محیطی آرام و دلنشین بتوان نسیمی که از دریا می‌آید را حس کرد و حسابی شارژ شد.

گفتنی است که در بین غذاهای موجود در منوی رستوران، تمام آن‎‌ها خوب و خوشمزه است و برای انتخاب تنها به میل و ذائقه خودتون توجه کنید.

رستوران حافظیه کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید