۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 55393295

از دلایل مهم سفر به جزیره کیش، تجربه تفریحات دریایی متنوع آن است، با ما همراه باشید تا بهترین کلوپ های دریایی کیش را معرفی کنیم.

بهترین کلوپ های دریایی کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: بهترین کلوپ های دریایی کیش در سواحل این جزیره دیدنی و شگفت‌انگیز قرار دارند و برای انجام تفریحات متفاوت دریایی نیاز است که یا به صورت اینترنتی از سایت‌ها معتبر بلیت مربوطه را خریداری کرد یا به صورت حضوری به کلوپ مورد نظر مراجعه کرد و پیش از انجام تفریح، بلیت آن را تهیه کرد. کیش بیش از ۲۰ کلوپ برای غواصی و تفریحات دریایی دارد و در این میان شمار کمی از آن‌ها جزء بهترین‌ها محسوب می‌شوند و پس از ارزیابی و درجه بندی کیفیت خدمات، از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ستاره کیفیت بالا را به خود اختصاص دادند.

تفریحات دریایی کیش

بهترین کلوپ های دریایی کیش برای انجام تعدادی از تفریحات دریایی ایجاد شده تا این تفریحات با ایمنی و کیفیت خوبی ارائه شوند. جزیره کیش مقصدی بی‌نظیر در جنوب ایران عزیزمان و میان آب‌های خلیج همیشه فارس است که با داشتن جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فراوان خود توانسته سالانه دو میلیون مسافر و گردشگر را از سراسر کشور جذب کند، این حجم مسافر نشان از فراهم بودن امکانات رفاهی و تفریحی برای سلایق و علایق متفاوت دارد، امکاناتی نظیر هتل‌ها و رستوران‌های با کیفیت، مراکز خرید متعدد و تفریحات متنوع دریایی، آبی و غیرآبی که هر یک می‌توانند دلیلی محکم برای یک سفر خاطره‌انگیز باشند.

بهترین کلوپ های دریایی کیش شمار زیادی از تفریحات دریایی را ارائه می‌دهند و این امر موجب کسب رضایت ساکنان و مسافران جزیره شده است، تفریحاتی نظیر پاراسل، غواصی، شاتل سواری، بنانا سواری، قایق سواری، پدل بورد، کایاک پارویی، جت اسکی، گشت دریایی، اسکی روی آب و قایق‌های بادبانی در این کلوپ‌های جذاب با کیفیتی بالا قابل انجام دادن هستند که می‌توان هر یک از آن‌ها را با توجه به بودجه خود انتخاب کرد و یک تجربه تکرار نشدنی از تفریحات دریایی جزیره کیش رقم زد.

بهترین کلوپ های دریایی کیش

رتبه‌بندی بهترین کلوپ های دریایی کیش

زمانی که صحبت از بهترین کلوپ های دریایی کیش به میان می‌آید بایستی به سازمان منطقه آزاد کیش که معتبرترین سازمان برای رتبه‌بندی کلوپ‌ها محسوب می‌شود، توجه کنیم چرا که این سازمان با در نظر گرفتن کیفیت خدمات و ارزیابی آن کلوپ‌های دریایی را از دو ستاره ضعیف تا ۵ ستاره عالی دسته‌بندی می‌کند. با توجه به رتبه‌بندی کلوپ‌ها، مارین دریا تابان، ناتلیوس، مرکز غواصی، آتلانتیس و سی‌من به ترتیب دارای بالاترین کیفیت هستند و موفق شدند با ارائه تفریحات دریایی، رضایت زیادی را کسب کنند.

کلوپ مارین دریا تابان: این کلوپ توانسته گواهینامه ۵ ستاره با امتیاز کامل را به خود اختصاص دهد و در یک محیط بزرگ با اسکله اختصاصی، به نحوی سرویس‌دهی کند که مشتریان تجربه فضای امن با امکانات رفاهی مطلوب داشته باشند. تجهیزات مارینا نو و ایمن است و پرسنل آن بسیار احترام‌آمیز و حرفه‌ای رفتار می‌کنند، علاوه بر این مجموعه داری فضای مناسبی برای خوردن غذا و نوشیدن است. حسن این کلوپ وجود سرویس بهداشتی و فضایی برای دوش گرفتن و همین‌طور رختکن و لاکر مجزا است که برای گردشگران بسیاری حائز اهمیت خواهد بود.

کلوپ ناتلیوس کیش: این مجموعه از سال ۱۳۸۹ به عنوان آموزشگاه غواصی و همین‌طور تفریحات دریایی در حال فعالیت است و فضایی را به همراهی مربی‌های مجرب فراهم کرده تا غواصی را به صورت تفریحی و تخصصی آموزش دهد، علاوه بر غواصی امکان انجام تفریحاتی نظیر پاراسل، شاتل، فلای بورد، جت اسکی، بنانا سواری، پدل بورد، اسکی روی آب و گشت قایق تفریحی نیز در آن وجود دارد.

مرکز غواصی کیش: این مرکز بالغ بر ۳۰ سال به طور جدی در زمینه غواصی و تفریحات دریایی فعالیت کرده و در آن امکان غواصی، اسکوتر زیردریایی، بنانا سواری، شاتل سواری، فلای بورد و پاراسل وجود دارد.

بهترین کلوپ های دریایی کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید