فاصله تهران تا بندر کیاشهر حدود ۳۶۷ کیلومتر است. بنابراین اگر می خواهید از تهران به این بندر بروید باید برنامه ریزی تان دقیق باشد.

سلام نو-سرویس گردشگری: فاصله تهران تا بندر کیاشهر حدود ۳۶۷ کیلومتر می باشد. بنابراین اگر می خواهید از تهران به این بندر بروید باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. چرا که نیاز است تقریبا مسافت زیادی را طی کنید. در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود ۴ ساعت و ۴۰ دقیقه در مسیر خواهید بود. طولانی بودن مسیر برای بسیاری از افراد تا حدودی دشوار است. به همین دلیل باید بین مسیر توقف کنند و از دیدن شهرهای متنوع لذت ببرند. در مسیر تهران تا بندر کیاشهر، شهرهای زیادی قرار گرفته اند. هر یک از این شهرها زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

شهرهایی که بین تهران تا بندر کیاشهر وجود دارند کدامند ؟

در طی مسیر تهران تا بندر کیاشهر شهرهای زیادی قرار گرفته اند که برای استراحت و استفاده از امکانات متنوع، می توانید در این شهرها توقف نمایید. ابتدا باید از طریق بزرگراه یادگار امام تهران وارد بزرگراه شیخ فضل الله نوری شوید. بعد از گذراندن بزرگراه شیخ فضل الله نوری وارد بزرگراه شهید فهمیده خواهید شد. بزرگراه شهید فهمیده را تا انتها می روید تا به آزادراه قزوین، کرج برسید. در طی مسیری که می روید از شهرهای ساوجبلاغ، آبیک، ناصرآباد، حصار خروان و محمدیه رد می شوید.

بعد از گذراندن این مسیر وارد استان گیلان می شوید. با اینکه مسافت تهران تا بندر کیاشهر زیاد است، ولی جذابیت های این مسیر بی نظیر می باشد. شهرستان رودبار، لوشان، منجیل، علی آباد پاییین، توتکابن، کوچصفهان و آستانه اشرفیه را می گذرانید تا به بندر کیاشهر برسید. بندر کیاشهر روی خط ساحلی است. به همین دلیل شما بعد از اینکه به بندر برسید می توانید به راحتی به بخش های دیگر خط ساحلی سفر کنید. بسیاری از افراد بعد از اینکه از بندر کیاشهر بازدید می کنند به بندر انزلی یا چمخاله می روند. اگر علاقه زیادی به شهرهای شمالی دارید، می توانید با سیر خط ساحلی از تمامی شهرهای شمالی بازدید کنید.

فاصله تهران تا بندر کیاشهر چقدر است ؟

تهران تا بندر کیاشهر

فاصله تهران تا بندر کیاشهر با ماشین

برای طی کردن فاصله تهران تا بندر کیاشهر با ماشین شخصی حدود ۴ ساعت و نیم در مسیر خواهید بود. اگر سرعت خودروی شما بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد بعد از ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه به مقصد می رسید. در واقع باید بدانید که مسیر تهران تا بندر کیاشهر تا حدودی طولانی است. اما از آنجایی که در طی مسیر جاذبه های طبیعی زیادی وجود دارد شما از طی کردن مسیر مورد نظر لذت می برید. بسیاری از افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می کنند به راحتی می ‌توانند در هر مکانی که مایل هستند توقف نمایند.

این مزیت برای افرادی که تمایل زیادی به تماشای جاذبه های طبیعی دارند اهمیت خواهد داشت. مسیر تهران تا بندر کیاشهر که شما باید طی کنید ۳۶۷ کیلومتر می باشد و در طی این مسیر امکانات رفاهی متفاوتی وجود دارد. پمپ بنزین ها، رستوران ها، تفرجگاه ها و امکانات دیگر را در طی مسیر مشاهده خواهید کرد. به وسیله تابلوهایی که در مسیر وجود دارد به راحتی می توانید تمامی امکانات مسیر را مشاهده نمایید.

فاصله تهران تا بندر کیاشهر با اتوبوس

بسیاری از افراد مایل هستند مسافت تهران تا بندر کیاشهر را با استفاده از اتوبوس یا تورهای مسافرتی بگذرانند. اگر می خواهید با استفاده از اتوبوس به بندر کیاشهر بروید باید بدانید که زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. حدود ۴ ساعت و ۵۰ دقیقه یا پنج ساعت طول می کشد تا شما از تهران به بندر کیاشهر برسید. البته اگر اتوبوس در طی مسیر توقف نماید مدت زمان رسیدن تان به مقصد افزایش پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که بسیاری از افراد برای رفتن به شهرهای شمالی علاقه زیادی به تماشای جاذبه های طبیعی دارند اتوبوس در مسیر تهران تا بندر کیاشهر توقف می ‌کند. همین مسئله موجب می‌ شود تا زمان بیشتری در مسیر باشید. افرادی که با استفاده از اتوبوس و شرکت کردن در تورهای مسافرتی به بندر کیاشهر می روند طولانی بودن مسیر برایشان جذاب است. چرا که با همسفران خود صحبت می کنند و از مشاهده جاذبه های طبیعی شهرهای شمالی لذت می برند.

فاصله تهران تا بندر کیاشهر چقدر است ؟

بندر زیبای کیاشهر

دیدنی های بندر کیاشهر

بعد از گذراندن فاصله تهران تا بندر کیاشهر می‌ توانید از دیدنی ها و جاذبه های طبیعی بندر لذت ببرید. تالاب کیاشهر به عنوان یکی از زیباترین دیدنی های بندر کیاشهر شناخته می شود. روی این تالاب پل چوبی قرار گرفته است که شما با ایستادن روی پل می توانید زیبایی های تالاب را به خوبی مشاهده کنید. پارک جنگلی کیاشهر یکی دیگر از مکان های دیدنی بندر کیاشهر می باشد. این پارک به عنوان یکی از پارک های مهم پوشش گیاهی ایران معرفی می گردد.

مکان های دیدنی کیاشهر در پارک جنگلی مرداب طبیعی، ساحل دریا، پل چوبی و ... است. مسافران می توانند ساعت های زیادی در این پارک جنگلی تفریح نمایند. ساحل عسگرآباد در ۵ کیلومتری جاده کیاشهر است. از آنجایی که ساحل عسگرآباد با جنگل و دریا همجوار است منظره رویایی دارد. پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کیاشهر می باشد. این پارک حفاظت شده می باشد و در بندر کیاشهر استان گیلان قرار گرفته است. پارک ملی بوجاق مساحتش به ۳۲۶۱ دار می ‌رسد. در این پارک جانوران و پرنده های زیادی را مشاهده می کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید