۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲
کد خبر: 55393908

جزیره کیش مقصدی بی‌نظیر برای سفر کردن و تجربه اقامت در کنار دریا است، با ما همراه باشید تا از هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا بیشتر بدانیم.

هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا

سلام نو _ سرویس گردشگری: اقامت در هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا تجربه‌ای به یادماندنی خواهد بود چرا که از جذابیت‌های خاص این جزیره، قدم زدن در ساحل و انجام تفریحات دریایی است و چه بهتر اینکه مسافت محل اقامت تا دریا کوتاه باشد. هتل‌های سه ستاره امکان اقامتی مقرون به صرفه و مناسب را به مسافران می‌دهد و در صورتیکه یک ویژگی نظیر نزدیک بودن به دریا را داشته باشد، به شدت مطلوب و محبوب می‌شود و با انتخاب این دست هتل‌ها انگار با یک تیر چند نشان را هدف قرار می‌دهید.

۳ هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا

پیش از اینکه به هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا بپردازیم خوب است در جریان باشیم که کیش به عنوان یک مقصد مهم گردشگری در جنوب کشور عزیزمان ایران، جاذبه‌های فراوانی دارد و تفریحات آبی، غیرآبی و دریایی آن طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرده و با حجم بالای مسافر و گردشگری که طی سال دارد (سالانه دو میلیون مسافر) هتل‌های با کیفیتی را با رتبه‌بندی متفاوت در خود جای داده و به همین دلایل توانسته علایق و سلایق مختلفی را پوشش دهد و رضایت مسافران را به بهترین نحو جلب کند. در ادامه به تعدادی از هتل‌های سه ستاره که به لحاظ موقعیت مکانی بسیار به دریا نزدیک هستند، اشاره می‌کنیم.

هتل لوتوس کیش: به عنوان یک هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا به حساب می‌آید و ۷۲ واحد اقامتی آن در طبقات همکف، اول و دوم قرار دارند. لوتوس به لحاظ موقعیت مکانی تنها ۱.۴ کیلومتر با دریا فاصله دارد و می‌توان این فاصله را به وسیله ماشین کمتر از ۵ دقیقه طی کرد یا با ۱۵ دقیقه قدم زدن از این هتل به دریا دسترسی پیدا کرد. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به کادر آموزش دیده، نزدیکی به مرکز خرید مروارید کیش و وجود رستوران و کافه در آن اشاره کرد که موارد حائز اهمیتی هستند.

نشانی: کیش، خیابان امیرکبیر، هتل لوتوس

هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا

هتل آپارتمان پارسیان: یک هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا است و از سال ۱۳۷۴ به عنوان هتل آپارتمان فعالیت دارد. پارسیان در اصل ۱۰ بلوک دو طبقه با ۱۲ واحد اقامتی است که در یک محوطه بزرگ در کنار هم قرار گرفتند، فارغ از اینکه این هتل مسافتی اندکی با دریا دارد و به صورت پیاده ۱۰ دقیقه زمان برای رسیدن از هتل تا دریا نیاز است وجود خدمات مناسب و امکانات رفاهی آن نیز سبب شده در میان مسافران طرفداران زیادی داشته باشد. گفتنی است که پارسیان دارای رستوران، کافه و فست فود است و خدمات آن شامل ترانسفر استقبال رایگان و اینترنت در لابی می‌شود.

هتل آبادگران کیش: دسترسی راحتی به ساحل دارد و یک هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا به شمار می‌آید که با موقعیت مکانی بسیار مناسب خود توانسته به مراکز خرید مریم، پانیذ، ونوس و پردیس ۲ فاصله کمی داشته باشد. آبادگران ۶۸ واحد اقامتی به صورت سوئیت، آپارتمان و ویلا دارد و نیاز به توجه است که با در نظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی کیش که گرم و مرطوب است، این هتل سیستم گرمایشی ندارد. گفتنی است در طبقه همکف هتل آبادگران سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد و رستوران هتل در منفی یک ظرفیتی ۲۵۰ نفره به خود اختصاص داده است.

به عنوان نکته پایانی بایستی دو هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا دیگر با نام‌های شایلی و جام‌جم را معرفی کرد که هر کدام ویژگی‌های درخور توجهی برای مسافران دارند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پاکیزگی اتاق‌ها، عملکرد پرسنل، کیفیت غذا و نسبت ارزش هتل به قیمت اقامت در آن اشاره کرد.

هتل سه ستاره کیش نزدیک دریا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید