۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر: 55395641

یکی از سواحل خاص و منحصر به فرد شمال کشور ساحل نقره ای رامسر می باشد. این ساحل دارای امکانات گردشگری زیادی است.

ساحل نقره ای رامسر

سلام نو-سرویس گردشری: یکی از سواحل خاص و منحصر به فرد شمال کشور ساحل نقره ای رامسر می باشد. شما می توانید طلوع زیبای خورشید را در این ساحل مشاهده کنید و از تماشای بی نظیر این صحنه لذت ببرید. در واقع ساحل نقره ای پر از صدف های ساحلی می باشد و همین مسئله موجب زیبایی ساحل شده است. سطح ساحل از آنجایی که صدف های زیادی دارد به رنگ نقره ‌ای مشاهده خواهد شد. تماشای منظره هر یک از صدف هایی که در این ساحل قرار گرفته اند موجب شده تا گردشگران زیادی وارد این ساحل شوند. طلوع خورشید در این ساحل بسیار جذاب می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد مایل هستند که این ساحل را به عنوان یکی از سواحل دیدنی رامسر انتخاب کنند. افرادی که به قدم زدن در ساحل علاقه دارند می توانند در ساحل نقره ای قدم بزنند. این ساحل در محدوده فروشگاه میوه رامسر قرار گرفته است.

زیبای و جذابیت ساحل نقره ای

ساحل نقره ای شهر رامسر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین و بی نظیرترین سواحلی شناخته می‌ شود که در شمال کشور قرار گرفته است. در واقع زیبایی این ساحل به قدری است که به جرأت می توانیم بگوییم در هیچ کجای دنیا نمی توانید زیبایی این ساحل را مشاهده کنید. تمامی سواحل رامسر زبانزد بسیاری از گردشگران هستند. سیلی از صدف ها در ساحل نقره ای قرار گرفته اند که این صدف ‌ها تماشای ساحل را برای افراد جذاب تر کرده اند. اگر شما می خواهید منظره دوست داشتنی و زیبا از ساحل رامسر در نظرتان داشته باشید بهتر است که به ساحل زیبای نقره ‌ای رامسر بروید.

قدم زدن در ساحل نقره ای رامسر

در ساحل نقره ای رامسر امکانات تفریحی و خدماتی متفاوتی وجود دارد. برای اینکه زیبایی ساحل از بین نرود بهتر است که در حفظ و نگهداری صدف ها و طبیعت ساحل نهایت دقت را داشته باشید. شهر رامسر یکی از شهرهای زیبای شمال کشور ایران است که سواحل خاص و بی ‌نظیری دارد. سواحل رامسر به منطقه کوچکی محدود نمی گردند. خط کمربندی هر یک از سواحل رامسر با تمامی عظمت و زیبایی که دارند در فصول متفاوت از گردشگران پذیرایی می کنند. شما اگر می ‌خواهید ساعاتی را در سواحل رامسر بگذرانید می توانید ساحل نقره ‌ای را انتخاب کنید. قدم زدن روی صدف های ساحل حس لذت بخشی به افراد می‌ دهد.

ساحل نقره ای رامسر

ساحل زیبای رامسر

صدف ها و آسمان آبی ساحل نقره ای

صدف های کوچک و بزرگی در ساحل نقره ای شهر رامسر قرار گرفته اند که زیبایی باورنکردنی را به ساحل بخشیده‌ اند. آسمان ساحل آبی رنگ است و لکه های ابر روی آسمان وجود دارد. تمامی افرادی که از دیدن زیبایی های ساحل لذت می برند با شنیدن صدای موج دریا، سفرشان لذت بخش تر خواهد شد. بدون شک حجم زیبایی و جذابیت ساحل نقره ‌ای برای بیشتر افراد دل انگیز است. ساحل نقره ای شهر رامسر یکی از سواحل ایران است که به عنوان مرز مشترک استان مازندران و گیلان شناخته می شود. محبوبیت این ساحل تنها بین افراد محلی نمی باشد. بسیاری از افرادی که به شهر رامسر رفته اند امکان ندارد از ساحل نقره‌ ای یا همان ساحل صدف بازدید نکنند.

زیبای ها و جذابیت های رامسر در کنار ساحل نقره ای

اگر تاکنون به رامسر رفته ‌اید می‌ دانید که این شهر به جز ساحل نقره ای رامسر پر از جاذبه های گردشگری است. پیوند دریا و کوه هایی که سر به فلک کشیده اند جذابیت و زیبایی این شهر را چندین برابر کرده است. همچنین جنگل های انبوه و زیادی در این شهر قرار گرفته اند. هر یک از این جنگل ها دارای گونه های حیوانی و گیاهی متفاوتی هستند. به طور کلی زیبایی ها و جذابیت هایی که در شهر رامسر وجود دارد تمام نشدنی است. اگر می‌خواهید از تماشای ساحل نقره‌ ای لذت ببرید بهتر است که در یکی از ویلاهای این ساحل اقامت داشته باشید. با اقامت در ویلاهای ساحل نقره ای شهر رامسر از زیبایی‌ ها و جذابیت‌ های ساحل لذت خواهید برد.

ساحل نقره ای رامسر

ساحل صدفی

امکانات ساحل نقره ای رامسر

افرادی که می خواهند اوقات خوشی را در ساحل بگذرانند می توانند از امکانات تفریحی و خدمات ساحل نقره ای رامسر استفاده نمایند. امکانات تفریحی متفاوتی مانند قایق سواری در این ساحل وجود دارد. همچنین شما می توانید از پلاژ های گوناگونی که در ساحل قرار گرفته اند استفاده کنید. در این پلاژ ها بیشتر افراد استراحت می کنند و همراه با دوستان و خانواده شان اوقات خوشی را می‌ گذرانند. سوئیت های زیادی در ساحل نقره ای اجاره داده می شوند. همچنین کافه و رستوران های گوناگونی در سواحل نقره ای قرار گرفته اند که هر یک از آنها خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه می دهند. شما می توانید با صرف غذا و نوشیدنی در این کافه و رستوران ها از تماشای ساحل نقره ای لذت ببرید.

همانطوری که بیان کردیم سواحل رامسر به جذابیت و زیبایی معروف هستند. اگر راهی رامسر هستید بدون شک باید از ساحل نقره‌ای شهر رامسر بازدید کنید. ساحل نقره‌ ای با تمامی سواحلی که در این شهر قرار گرفته اند فرق می کند. سواحلی که در شهر رامسر هستند سنگی یا ماسه ای می باشند اما ساحل نقره ‌ای یکی از سواحل صدفی است. در واقع از آنجایی که صدف های زیادی در این ساحل وجود دارد آن را به عنوان ساحل صدف می شناسند.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید