وزارت بهداشت اعلام کرد که در شبانه روز گذشته متاسفانه کرونا جان ۲ هموطن دیگر را گرفت و ۱۷ بیمار جدید در کشور شناسایی شدند.

آمار کرونا ۲۶ آذر ۱۴۰۱ اعلام شد / امروز چند بیمار کرونایی فوت شدند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۶۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۶ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۸۹ نفر رسید. تا کنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۶۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۱۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۷۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۱۷ دُز رسید.

فقط یک شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد

اکنون هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد همچنین یک شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید