امروزه در اینستاگرام میکاپ آرتیست های زیادی فعالیت می کنند که با تولید ویدیو سعی در جذب مشتری دارند. در این مطلب به بررسی بیوتی بلاگرها در اینستاگرام و نکاتی برای انتخاب بهترین سالن زیبایی پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

میکاپ ارتیست های معروف ایران در اینستاگرام + بهترین سالن زیبایی تهران

به تازگی میکاپ آرتیست‌ های معروف و مطرح اکثر نمونه کارهای خود را بدون ادیت و فتوشاپ داخل پیج خود قرار می‌دهند و همین کار را برای مردم راحت‌تر کرده است، زیرا می‌توانند گزینه‌های انتخابی خود را با یکدیگر مقایسه کنند و تصمیم نهایی را بگیرند. اما با فیلتر شدن اینستاگرام و قطع دسترسی مردم به پیج اینستاگرام میکاپ آرتیست های معروف ایران  باید به این نکته توجه داشته باشید که جهت اطمینان بیشتر در بازدیدهای حضوری سالن‌ مورد نظرتان حضور داشته باشید. در این مطلب قصد داریم نکاتی برای انتخاب بهترین میکاپ آرتیست های تهران را به شما بگوییم که انتخاب راحت‌تری داشته باشید. 


 میکاپ آرتیست در لغت به چه معناست؟

همانطور که احتمالا می‌دانید، میکاپ از کلمه‌ی انگلیسی makeup گرفته شده که به معنای آرایش بوده و آرتیست هم همان Artist انگلیسی و به معنای هنرمند است. در زبان پارسی (و زبان‌های دیگر!)، میکاپ آرتیست به فردی گفته می‌شود که هنر و تخصص انجام آرایش برروی چهره‌ی افراد را داشته باشد. همانند تمامی رشته‌های مربوط به هنر، در کنار داشتن تحصیلات، ذوق و هنر درونی نیز در نتیجه‌ی کار نهایی میکاپ آرتیست‌ها اثرگذار است.

برای اینکه بتوانید از میان میکاپ آرتیست‌های تهران، بهترین میکاپ آرتیست را انتخاب نمایید، ابتدا باید در اینستاگرام نمونه کارهای مختلف این عزیزان را بررسی نمایید. اما پیش از آن، اجازه دهید تا انواع میکاپ را به شما معرفی نماییم.

بهترین میکاپ آرتیست های تهران

این روزها برای مراسمات مهم خصوصا جشن عروسی خانم‌ها دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی تصمیم بگیرند و با توجه به افزایش روزافزون میکاپ آرتیست‌ ها و سالن‌های زیبایی این انتخاب برای آن‌ها نیز دشوارتر می‌باشد.

متاسفانه بسیاری از عروس خانم‌ها با دیدن عکس‌های اینترنتی (خصوصا در اینستاگرام) و آلبوم سالن‌های زیبایی به راحتی میکاپ آرتیست خود را انتخاب می کنند، اما باید بادقت و وسواس زیادی این انتخاب انجام بشود.

میکاپ ارتیست های معروف ایران در اینستاگرام + بهترین سالن زیبایی تهران

شعار یک میکاپ آرتیست

یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای باید کارش اینقدر ارزش داشته باشد که افراد با دیدن عروس خانمی که او آرایشش کرده بگویند” چه چهره قشنگی، نه اینکه چه آرایش قشنگی”
همین یک جمله می‌تواند به اهمیت یک میکاپ آرتیست حرفه ای را به ما نشان دهد؛ و امروزه بهترین میکاپ آرتیست های معروف ایران در اینستاگرام توانسته‌اند به موفقیت و درآمد فوق‌العاده ای دست پیدا کنند.

نکاتی که باید برای انتخاب بهترین میکاپ آرتیست به آن توجه کرد


همانطور که پیشتر گفته شد، انتخاب بهترین میکاپ آرتیست باید بر اساس سلیقه‌ی فردی شما انجام شود. با این حال، بهتر است پیش از انتخاب سالن زیبایی خود، به چندین نکته دقت فرمایید.

بهداشت سالن زیبایی 


بهداشت سالن زیبایی مستقیما بر سلامت شما اثرگذار خواهد بود. طبیعتا سالن زیبایی باید بتواند در طول ساعات ارائه‌ی خدمات نیز بهداشت محیطی را تامین نماید. این کار از طریق تهویه‌ی مستمر هوا به منظور خارج کردن بوی مواد شیمیاعی و همچنین نظافت کف سالن به منظور پاکسازی زمین انجام می‌شود. در بعضی از خدمات ارائه شده در سالن، امکان بروز عفونت در صورت عدم رعایت بهداشت وجود داشته که حتما باید به این نکته توجه شود. برای مثال، در خدمات  که نیاز به سوهان کاری داشته، حفظ بهداشت محیط در کنار استفاده از مواد مرغوب و همچنین مواد شیمیاعی مناسب، مانع از بروز قارچ در ناخن‌ها می‌شود.


نوبت دهی به موقع و منظم 


همانطور که می‌دانید، بهترین میکاپ آرتیست ها و آرایشگران تهران، با تقاضای زیادی از سمت مشتریان روبرو هستند و ممکن است برای رزرو نوبت، نیاز به هماهنگی از یک هفته و یا یک ماه قبل باشد. به همین جهت، نوبت دهی منظم سالن زیبایی مانع از هدر رفتن وقت مشتریان شده و یکی از ملاک‌های بسیار مهم در انتخاب سالن زیبایی است. بعضی از سالن‌های زیبایی برای از دست ندادن مشتری ممکن است هر مشتری جدید را حتی بدون در نظر گرفتن وقت قبلی پذیرش نموده و همین امر نیز باعث می‌شود که وقت مشتریانی که از پیش نوبت گرفته‌اند، هدر رود.

میکاپ ارتیست های معروف ایران در اینستاگرام + بهترین سالن زیبایی تهران



مشتری مداری و احترام به مراجعین



هرچقدر هم که کار میکاپ آرتیست و سایر متخصصین سالن زیبایی خوب باشد، اما اگر احترام کافی به مشتری گذاشته نشود، نمی‌توان توقع داشت که لحظات شاد و خوبی را در این سالن تجربه نمایید. به همین دلیل نیز بهتر است مطمئن شوید که رفتار پرسلن سالن زیبای در شان شما بوده و خصوصا اگر قصد دریافت خدمات عروس را دارید، مطمئن شوید که در مهمترین روز زندگی خود، اعصاب و روان راحتی داشته و شادی کامل به سایر مراسم‌های خود رسیدگی خواهید کرد.



استفاده از متریال های با کیفیت

در کنار هنر و تخصص، بهترین میکاپ آرتیست باید از بهترین متریال نیز استفاده نماید تا نه تنها آرایش دلنشینی را برای شما ایجاد نماید، بلکه مدت زمان ماندگاری آن نیز مناسب باشد. علاوه بر آن، استفاده از متریال آرایشی کم یا بی کیفیت باعث بروز حساسیت‌های پوستی خواهد شد. به همین جهت نیز پیش از انتخاب سالن زیبایی، حتما باید مطمئن شوید که از بهترین متریال برای انجام خدمات خود استفاده می‌کنند.

فعالیت میکاپ آرتیست ها در اینستاگرام 

یکی از پلتفرم های مورد استفاده اکثریت مردم اینستاگرام است. امروزه میکاپ آرتیست های زیاد ایرانی و خارجی  به آموزش های تخصصی آرایشی در اینستاگرام می پردازند که به آن ها در اصطلاح بیوتی بلاگر می گویند. در سال های اخیر، بسیاری از بلاگر ها و میکاپ آرتیست ها با گذاشتن تصاویر فوق العاده در اینستاگرام خود و همچنین داشتن مشتریان مشهور، دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام و دیگر پلتفرم ها به دست آورده اند.

افراد به علت های زیادی نظیر کنجکاوی در مورد زندگی شخصی بلاگر ها یا یاد گرفتن تکنیک های آرایشی و زیبایی آن‌ها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند.


 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید