سایت پی جو یک سایت مرجع در زمینه معرفی کلینیک های زیبایی معتبر برای تزریق ژل و بوتاکس در سراسر ایران است.

تزریق ژل و بوتاکس | مزایا و معایب

عوامل عوامل مختلفی مانند افزایش سن، استرس، سبک زندگی نامناسب، تغذیه نادرست، قرار گرفتن در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید و ... باعث پیر شدن پوست می شود. این رخداد با بروز چین و چروک روی پوست همراه است. تزریق ژل و بوتاکس از کم تهاجمی ترین روش ها برای درمان چین و چروک پوست هستند. در این مطلب سعی داریم به بررسی دو تکنیک تزریق ژل و بوتاکس بپردازیم. در ادامه سایت پی جو را معرفی می کنیم که یک سایت مرجع برای دسترسی به کلینیک های معتبر تزریق ژل و بوتاکس در سراسر ایران است.

تزریق ژل؛ مزایا و معایب

تزریق ژل یکی از تکنیک های متداول و غیرتهاجمی برای رفع چین و چروک پوست است. در این تکنیک از ژل هایی بر پایه کلاژن و یا هیالورونیک اسید استفاده می شود. این دو ماده به طور طبیعی در پوست وجود دارند اما با افزایش سن مقدار آن ها کاهش پیدا می کند و همین امر باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می شود. تزریق ژل برای کاهش خط های عمیق پوست (خط لبخند و خط اخم)، برجسته کردن لب و گونه ها کاربرد دارد. در این تکنیک، تزریق با استفاده از سوزن های بسیار نازک صورت می گیرد؛ به همین دلیل بیمار، دردی را احساس نخواهد کرد. دوره نقاهت بسیار کوتاه است و اثرات مثبت تزریق ژل در مدت زمان کوتاه بعد از تزریق، قابل مشاهده خواهد بود و عوارض جانبی کمی دارد. کلینیک های معتبر تزریق ژل و بوتاکس در شیراز ، تهران وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده و نوبت بگیرید.

از عوارض عمومی این تکنیک می توان به تورم، قرمزی، خارش در محل تزریق اشاره کرد. البته انجام این تکنیک به زنان باردار، زنانی که در دوران شیردهی هستند، افراد مبتلا به بیماری های پوستی و یا آلرژی توصیه نمی شود.

بهترین مراکز جوانسازی پوست با هایفوتراپی در شیراز را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

تزریق ژل یکی از تکنیک های متداول و غیرتهاجمی برای رفع چین و چروک پوست است.

تزریق ژل یکی از تکنیک های متداول و غیرتهاجمی برای رفع چین و چروک پوست است.

تزریق بوتاکس؛ مزایا و معایب

بوتاکس نام تجاری سم بوتولینیوم است. تزریق مقادیر کنترل شده این سم تحت نظارت پزشک متخصص باعث جوانسازی پوست می شود. از کاربردهای تزریق بوتاکس می توان به رفع چین و چروک در ناحیه پیشانی، گوشه چشم، فک، بین ابروها، خط اخم و ... اشاره کرد. تزریق بوتاکس مزایای زیادی دارد که شامل عوارض کم، عدم ایجاد درد هنگام تزریق، نتایج طبیعی، دوره نقاهت کوتاه و ... است. البته تزریق بوتاکس با ایجاد عوارضی نیز همراه است مانند تورم، قرمزی، تهوع، سردرد، عفونت، حساسیت پوستی و ... .

کلینیک معتبر برای تزریق فیلر در شیراز ، تهران وسایر شهرها را در پی جو بیابید.

جمع بندی

تزریق ژل و بوتاکس از تکنیک های پرکاربرد برای جوانسازی پوست هستند. هر کدام از این تکنیک ها با عوارض خاص همراه هستند. البته انجام این تکنیک ها در کلینیک های معتبر احتمال بروز عوارض را کاهش می دهد. شما با مراجعه به سایت پی جو می توانید به یک لیست جامع از کلینیک های معتبر تزریق ژل و بوتاکس در شهرهای مختلف دسترسی پیدا کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید