رئیس کمیته امداد از خانه دار شدن تمام مددجویان کمیته امداد امام خمینی در روستاها خبر داد.

 تمام مددجویان کمیته امداد خانه دار می شوند+ شرایط

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سیدمرتضی بختیاری در همایش سراسری مدیران کمیته امداد با تبریک بهار قرآن، ماه مبارک رمضان و تقدیر از خدمات ارائه شده به جامعه هدف توسط امدادگران افزود: در سال «مهار تورم و رشد تولید» نیازمند ورود جهادی برای حل مسائل هستیم.

وی با اشاره به همکاری مطلوب بنیاد مستضعفان با کمیته امداد ، اظهار کرد: مشارکت بنیاد مستضعفان به ویژه در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و لوازم ضروری زندگی مددجویان قابل تقدیر است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مسکن یکی از ابعاد مهم توانمندی مددجویان است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن در روستاها نخواهیم داشت اما در خصوص ضمانت وام ودیعه مسکن مددجویان و همچنین تامین مسکن مددجویان شهری نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه هستیم.

بختیاری بر تعیین سهم تولیدات مددجویان در تولید ناخالص کشور تاکید کرد و گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار خانواده مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت همه نهادها و دستگاه‌های دولتی در مهارت‌آموزی جامعه هدف به ویژه نوجوانان و جوانان مستعد شد و اضافه کرد: نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای نخبگان تحت حمایت به ویژه در حوزه اشتغال هستیم.

رئیس کمیته امداد بر فعال شدن مراکز مشاوره و ضرورت ورود فرهنگی و تربیتی در خصوص خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد و گفت: جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان خط قرمز کمیته امداد است که باید با جدیت دنبال شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید