در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند تنوع زیادی پیدا کرده که در کنار تعدد فروشگاه‌های موبایل خرید گوشی را برای کاربران سخت‌پسند دچار مشکل کرده است؛ چرا که علاوه بر انتخاب مدل گوشی، باید به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنند نیز اعتماد کافی داشته باشند.

بهترین فروشگاه خرید گوشی موبایل

فروشگاه آوند موبایل یکی از مراکز معتبر گوشی موبایل است که می‌توانید انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، گوشی آیفون اپل و گوشی‌های دیگری همچون پیکسل، هواوی و ناتینگ را از آن خریداری کنید. این فروشگاه علاوه بر تنوع زیاد و موجودی انواع کالای هوشمند، بهترین تجربه خرید گوشی موبایل را برای کاربران این محصولات هوشمند فراهم کرده است.

تیم پشتیبانی فنی آوندموبایل

اولین نکته‌ای که توجه هر شخصی که به دنبال یک خرید مطمئن و حتی بهتر است بگوییم یک انتخاب مطمئن است، تیم پشتیبانی فنی آوند موبایل است که با تجربه و تخصصشان در زمینه گوشی‌های موبایل کاربر را به بهترین نحو راهنمایی می‌کنند.  کارشناسان آوند موبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به‌صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام دریافت کرده و به‌سرعت پاسخ می‌دهند. به عبارت دیگر آوند موبایل به طور رایگان و بدون هیچ توقعی هنگام خرید محصول مورد نظر خود، همراه شما خواهد بود حتی درنهایت اگر از ما خرید نکنید.

کارشناسان آوندموبایل نه تنها قبل از خرید گوشی و برای انتخاب بهترین آنها، همراهی‌تان خواهند کرد تا با توجه به بودجه و ویژگی‌های دلخواهتان بهترین خرید را داشته باشید، بلکه با خرید از آوند موبایل و پس از این تجربه لذت‌بخش نیز همراه شما هستند و در صورتی که کالای دریافتی هرگونه مغایرتی با کالای درخواستی داشته باشد، به شما اطمینان خواهند داد که به مشکلتان رسیدگی کرده و آن را برطرف خواهند ساخت.

گارانتی اصل بودن کالا توسط آوندموبایل

با خرید از فروشگاه آوند موبایل برخلاف دیگر رقبا، یک گارانتی هفت‌روزه دریافت خواهید کرد که این اطمینان را به شمای خریدار می‌دهد تا در صورت هرگونه عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و یا کاستی در متعلقات موجود در کالا، بتوانید این موارد را طی هفت روز شناسایی و به کارشناسان تیم پشتیبانی گزارش دهید. در این صورت در اسرع وقت کارشناسان ما  به این مشکل رسیدگی کرده و در صورت صحت، محصول جایگزین یا مبلغ آن خدمت شما عودت داده هواهد شد. بعنوان خریدار، هر نوع محصولی از فروشگاه آوند موبایل را می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی هفت‌روزه آوندموبایل خریداری کنید.

تنوع کالا در آوند موبایل

همانطور که قبلا ذکر شد، آوند موبایل خرید هر گونه گوشی موبایل از جمله گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و گوشی‌های پرچم‌دار و گران قیمتی همچون گوشی‌های آیفون ۱۳ پرومکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا را فراهم کرده است. همچنین این فروشگاه یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های لوازم هوشمند در ایران است.

خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان نیز در هنگام خرید محصولات هوشمند همچون لوازم جانبی، هدفون و هندزفری، ساعت و مچ‌بندهای هوشمند، کنسول بازی و لوازم خانگی هوشمند به شما تعلق می‌گیرد. بنابراین تمامی محصولات فروشگاه آوند موبایل را می‌توانید زیر نظر کارشناسان تیم پشتیبانی و همچنین با ضمانت هفت‌روزه کالا دریافت کنید.

قیمت مناسب در آوند موبایل

از دیگر مزایای خرید از فروشگاه آوند موبایل که در همان وحله اول نیز به خوبی مشخص است، قیمت‌های منصفانه و معین است. اگر تجربه خرید از یک مغازه موبایل را داشته باشید می‌دانید که فروشندگان این مغازه‌ها بعضا با توجه به ظاهر مشتری، قیمت دلخواهی را به مشتری اعلام می‌کنند. تمامی قیمت‌ها نه تنها روی وب‌سایت آوندموبایل ثبت شده است بلکه، آوند موبایل سعی دارد با توجه به اصول اخلاقی و بررسی قیمت‌ها به‌صورت شبانه‌روزی توسط تیم قیمت‌گذاری، کالاها با بهترین قیمت ممکن به دست شما برسد.

خرید آنلاین و مطمئن از آوندموبایل

وب‌سایت آوند موبایل یک فروشگاه کامل و جامع از محصولات هوشمند به ویژه گوشی‌های موبایل است که با خیال خریدار را از بابت پرسه زدن در شهر و رفت و آمد به کلی برطرف کرده است. همچنین این مجموعه با پیک، تیپاکس و پست پیشتاز همکاری داشته و کالای مورد نظر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند.

تمام سفارش‌هایی که تا قبل از ساعت 14 در تهران ثبت شده‌اند، همان‌ روز و سفارش‌های ثبت شده بعد از این ساعت، در روز کاری بعد توسط پیک به دست خریداران می‌رسد. برای شهرستان‌های خارج از تهران نیز علاوه بر قابلیت ثبت سفارش تا ساعت 14 و ارسال توسط تیپاکس، با ثبت سفارش قبل از ساعت 10 صبح، کالا همان روز به اداره پست تحویل داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شود.

البته لازم به ذکر است، آوند موبایل امکان دریافت کالا در محل شرکت و به صورت حضوری را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همانجا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

خرید اقساطی از آوند موبایل

آوندموبایل علاوه بر در نظر گرفتن امکانات فوق برای تجربه خرید هرچه بهتر، امکان خرید به صورت قسطی را برای خریدارانش فراهم کرده است. امکان پرداخت قسطی هزینه کالا با همکاری درگاه پرداخت اعتباری ایزی‌پی و با دریافت اعتبار غیر حضوری، بدون ضامن، بدون پیش‌پرداخت، با استفاده از یک برگ چک، و تنها با پرداخت کارمزد 2 درصد در ماه است.

نکته پایانی

خرید گوشی‌های پرچم‌دار آیفون، سامسونگ و شیائومی نیاز به دقت بیشتری دارد و برای خرید آن باید به سراغ مورد اعتمادترین فروشگاهی که می‌شناسید بروید. پیشنهاد می کنیم حتما به وب‌سایت فروشگاه آوند موبایل سر بزنید تا از نزدیک با انواع کالاها، خدمات و ارائه هر گونه ضمانت و گارانتی محصولات آشنا شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید