در هفته چهارم اردیبهشت ۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۱۲ تن انواع کالا و محصول و ۵۰۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۳۳.۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که در مقایسه با هفته سوم افزایش ۷.۱ درصدی در حجم و ۲۶.۱ درصدی در ارزش داشت. صدرنشینان هفته چهارم اردیبهشت، سیمان با ۱.۲ میلیون تن، فولاد با ۶۵۸ هزار تن و سنگ آهن با ۵۳۶ هزار تن بود.

معامله نزدیک به ۳.۲ میلیون تن انواع محصول در تالار نقره ای

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۱۳۹ تن انواع کالا و محصول و ۵۰۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۱۴۰ تن سیمان، ۶۵۸ هزار و ۱۷۳ تن فولاد، ۵۳۶ هزار سنگ آهن، ۱۸۴ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۶۹۵ تن آلومینیوم، ۵ هزار و ۵۰ تن مس، یک‌هزار و ۷۱۰ تن روی و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. در این تالار همچنین ۵۰۰ دستگاه خودرو فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۲۹ اردیبهشت، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۳ هزار و ۴۵۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۱۸ هزار و ۴۳۷ تن قیر، ۱۰۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۵ هزار و ۵۶۰ تن مواد پلیمری، ۶۶ هزار تن لوب کات، ۴۲ هزار و ۴۱۸ تن مواد شیمیایی، ۱۸ هزار و ۹۲۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۵۷ تن روغن پایه، ۱۲۰ تن گازها و خوراک‌ها و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۰۲ هزار و ۴۲۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک یک هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید