مهم‌ترین قدم برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی انتخاب بروکر یا صرافی ارز دیجیتال است، با ما همراه باشید و درباره ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران بدانید.

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

سلام نو _ سرویس اقتصادی: یکی از پرطرفدارترین بازارهای مالی دنیا، بازار ارزهای دیجیتال است و با وجود اینکه این بازار دیرپا نیست اما در میان سرمایه‌گذاران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و در حال حاضر حجم قابل توجهی از تراکنش‌های سرمایه‌گذاری را مال خود کرده است. با در نظر گرفتن بزرگی و غیرقابل پیش‌بینی بودن بازارهای مالی، بدون شک تصمیم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال یا بروکر گامی مهم و مطمئن در معاملات بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌آید، در ادامه به توضیحاتی درباره صرافی ارز دیجیتال و تعدادی از صرافی‌های برتر در ایران می‌پردازیم.

استراتژی انتخاب صرافی ارز دیجیتال

لیستی از ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران به کاربران این حوزه کمک می‌کند تا امکان انتخاب صرافی‌های مطلوب را به راحتی داشته باشند و خرید و فروش ارزهای دیجیتال و البته تبدیل پول واقعی به ارز دیجیتال و برعکس را در امن‌ترین حالت ممکن تجربه کنند.

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

گفتنی است که یک صرافی ارز دیجیتال با داشتن پلتفرمی آنلاین، بستری را برای کاربران خود آماده می‌کند تا آن‌ها بتوانند با اطمینان پول خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش و در نهایت ارز مد نظر را به پول واقعی در بیاورند. در صرافی‌های ارز دییجتال نوع تراکنش درخور توجه است، چرا که کاربران بی‌واسطه معامله می‌کنند و تراکنش‌ها همتا به همتا صورت می‌گیرد.

امنیت بالا ویژگی مهم ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران است، این صرافی‌ها با پلتفرم آنلاین خود به کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند امکان معامله بدون واسطه می‌دهند. متأسفانه تحریم‌هایی که سال‌های گذشته ایران را درگیر کرده سبب شده تا کاربران ایرانی برای معاملات در بازارهای ارز دیجیتال با مسئله جدی مواجه شوند و فرصت فعالیت مستقیم در این بازار جذاب را از دست بدهند، به همین دلیل است که داشتن حساب کاربری در یک صرافی معتبر برای انجام هر نوع فعالیت در جهان ارزهای دیجیتال لازم و ضروری است.

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران ویژگی‌های قابل توجهی دارند اما مهم‌ترین نکته برای انتخاب صرافی حفظ امنیت است چرا که اگر هدف صرافی بالا بردن امنیت در مقابل هکرها نباشد امکان هک شدن کیف پول صرافی‌ها وجود دارد و احتمال بازپس‌گیری دارایی‌هایی دیجیتال سرقت شده به شدت کم است. در این میان پیشنهاد می‌شود علاوه بر توجه به پروتکل امنیتی سایت صرافی، پیشینه تیم توسعه آن نیز صحت‌سنجی و به نقطه نظرات دیگر کاربران درباره صرافی دقت بیشتری شود.

برای انتخاب یکی از ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران لازم است تا در وهله اول معامله‌گر به نیاز و نوع سرمایه‌گذاری مد نظر خود توجه داشته باشد چرا که برگزیدن صرافی ارز دیجیتال به موارد مختلفی نظیر امنیت، رابط کاربری، مقدار کارمزد، گوناگونی کوین‌ها و میزان معاملات وابسته است.

۱۰ صرافی بهتر ارز دیجیتال ایران

  1. نوبیتکس (nobitex)

نوبیتکس یکی از ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران است و قدمت دامنه آن به نسبت دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال بیشتر است به ۵ سال می‎رسد، حجم نقدینگی در این صرافی بالا توصیف می‌شود و پشتیبانی آن از ۸۰ ارز محبوب و برتر در دو بازار ریالی و تتری سبب شده انتخاب برای خرید و فروش آزاد باشد. نوبیتکس ۳۱۲  کارمند را برای خدمات بهتر به کاربران خود دارد و میزان کارمزد اولیه آن در سطح پایه، ۰.۱ تا ۰.۲۵ صدم است.

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

  1. آبان تتر

آبان تتر با سه سال سابقه فعالیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه روزهای کاری دارد و احراز هویت در آن تنها ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد این در حالی است که در آن امکان خرید و فروش حضوری وجود دارد و می‌توان با مراجعه به دفتر آن در هروی معاملات را حضوری انجام داد. در آبان تتر ۲۷۰ ارز قابل معامله و میزان کارمزد آن ۰.۲% (خرید ریالی) و ۰.۳% (خرید با تتر) است.

  1. ارزپایا

ارزپایا طی یک ساعت فرایند احراز هویت را انجام می‌دهد و می‌توان با استفاده از ابزارهای متنوعی که دارد، خرید و فروش راحتی را تجربه کرد علاوه بر این موارد در ارزپایا از ارزهای دیجیتال بروز متاورسی پشتیبانی می‌شود و ۰.۲% مقدار کارمزد در آن منصفانه به نظر می‌رسد.

  1. اریترون (erythron)

محیط کاری اریتون جذاب و ساده توصیف می‌شود و امکان معامله ریالی در آن وجود دارد چرا که فرایند احراز هویت، خودکار انجام می‌شود. در این صرافی تازه تأسیس ۴۰۰ ارز دیجیتال قابل معامله است و می‌توان در آن در زمان نزول بازار توکن‌های خود را فروخت.

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

  1. والکس (wallex)

در صرافی والکس امکان مشخص کردن حد ضرر و سود وجود دارد و خوشبختانه این صرافی نیز از ارزهای محبوب و بروز متاورسی حمایت می‌کند. احراز هویت در والکس به صورت رباتی انجام می‌شود و این صرافی حداکثر ۰.۴% را برای کارمزد منظور می‌کند.

  1. اوکی اکسچنج (ok-ex)

اوکی اکسچنج به عنوان یک پلتفرم دانش بنیان، دو سالی است که فعالیت می‌کند و توانسته با برنامه‌های درآمدزایی و محیط کاربری درجه یک خود طرفداران بسیاری داشته باشد. وجود دو بازار حرفه‎ای و معمولی در اوکی اکسچنج برای شمار زیادی از کاربران با حجم خرید و فروش بالا، مطلوب است، این صرافی از شت کوین‌های مختلفی حمایت می‌کند و ارزهای متاورسی را نیز دارد و مقدار کارمزد آن ۰.۲% است.

  1. اکسیر (exir)

اکسیر مدعی است که بخش زیادی از دارایی‌های کاربران خود را به شکل آفلاین نگهداری می‌کند و تنها بخش اندکی از دارایی‌ها بر کیف پول آنلاینی نگهداری می‌شود که در حال استفاده از سرویس‌های AWS شرکت آمازون است. معامله با نرم‌افزار مخصوص موبایل این صرافی، ظاهر پیچیده سایت آن را برای کاربران معمولی و مبتدی مرتفع کرده است.

ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران

  1. رابین کش

ابزارهای رابین کیش این امکان را به کاربران می‌دهد تا خرید و فروش خود را به صورت اتوماتیک انجام دهند، چرا که در آن می‌توان حد ضرر و سود ایجاد کرد و با خیال آسوده‌تری به معامله پرداخت. بازارهای آزمایشی رابین کیش برای کاربران مبتدی قابلیت مهمی به شمار می‌رود و پشتیبانی این صرافی از شبکه های TRC ۲۰ و ERC ۲۰ و BEP۲ امکان ترید مستقیم را فراهم می‌کند.

  1. بیتستان (bittestan)

خرید و فروش ۶۰ ارز دیجیتال در بیتستان با کارمزد ۱.۵ درصدی امکان‌پذیر است. رابط کاربری و گرافیک سایت صرافی بیتستان عالی دیده می‌شود و پاسخ‌گویی در زمان کم و رفع مشکل و البته پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته در آن برای کاربران مفید و مطلوب است.

  1. رمزینکس (ramzinex)

در صرافی رمزینکس می‌توان ۲۴ ارز دیجیتال را با کارمزد ۰.۳ درصدی در محیطی بسیار زیبا معامله کرد، مقالات آموزشی موجود در این صرافی نیز با ارزش و خواندنی هستند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید