یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی موتور از دیجی پی این است که مشتریان برای دریافت اعتبار نیاز به ضامن ندارند. همه کاربران دیجی پی با استفاده از چک‌های صیادی بنفش و سفته الکترونیک به نام خود به‌عنوان متقاضی خرید، می‌توانند اعتبار لازم را دیجی پی دریافت کنند

شرایط خرید اقساطی کویر موتور

 اگر جزء افرادی هستید که در زمینه پیک موتوری و جابجایی مرسولات بسته‌های پستی فعالیت داشته باشید به‌خوبی می‌دانید که ترافیک مهمترین معضل شما در روند فعالیت روزمره و کاری است. در این شرایط بهترین انتخاب این است که یک موتورسیکلت داشته باشید و با آن کارهای روزمره را پیش ببرید.

در حال حاضر برندهای تولیدکننده موتورسیکلت مختلفی در کشور فعال هستند. در این میان برند کویر موتور به‌عنوان یکی از تولیکنندگان مطرح، محبوب و معتبر موتورسیکلت شناخته می‌شود. البته با توجه به آنکه قیمت موتور سیکلت مانند سایر وسایل با روند تورمی و افزایشی روبرو شده شاید نتوان به‌صورت نقدی و یکجا خرید این ابزار کارآمد را انجام داد. در این شرایط خرید اقساطی کویر موتور را به شما پیشنهاد می‌کنیم .در ادامه قصد داریم روش خرید قسطی کویر موتور را به‌صورت کامل بیان کنیم.

خرید قسطی موتور از دیجی پی

در حال حاضر خرید اقساطی کالاها و لوازم مختلف تقریبا فراهم شده است. فروشگاه‌های آنلاین و حضوری برای بالابردن کیفیت کار خود و رضایت بیشتر مشتریان امکان خرید اقساطی را فراهم می‌کنند. اما موضوع مهم این است که همه روش‌های خرید اقساطی مقرون به‌صرفه و اقتصادی نیست.

در این میان دیجی پی به‌عنوان زیرمجموعه معتبر فروشگاه آنلاین دیجی کالا امکان خرید اقساطی موتور را به شکلی سریع، راحت و اقتصادی فراهم کرده است. در ادامه کمی بیشتر با دیجی پی و نحوه خرید قسطی موتور از پلتفرم آن آشنا می‌شویم.

دیجی پی از گذشته تا امروز

 پلتفرم دیجی پی که در تابستان سال ۱۳۹۷ به‌عنوان زیرمجموعه‌ کاری دیجی کالا فعالیت خود را شروع کرده، در زمینه خدمات مالی مانند انتقال وجه، درگاه پرداخت هوشمند، امکان خرید اقساطی، بازگشت وجه، خرید بسته اینترنت و مانند اینها به کاربران خدمت کرده است.

یکی از فعالیت‌های مهم دیجی پی برای همه کاربرانش این است که امکان خرید اقساطی کالاها و لوازم مختلف را به روشی آسان و سریع فراهم می‌کند که البته روند خاص خود را دارد. کاربران می‌توانند از بین اقلام و محضصولات مختلفی که در فروشگاه‌های پذیرنده دیجی پی وجود دارد، محصول مورد نظر خود را انتخاب و به روشی اقساطی خرید کنند.

یکی از این موارد خرید اقساطی موتور از دیجی پی و فروشگاه دیجی کالا است. اگر به دنبال خرید کویر موتور هستید، به‌راحتی می‌توانید خرید قسطی موتور رابا پلتفرم دیجی پی پیش ببرید و مدیریت بهتری روی هزینه‌ها، پس‌اندازها و بودجه خود در طول ماه داشته باشید. در ادامه روش و مزایای خرید اقساطی کویر موتور از دیجی پی را ارزیابی می‌کنیم.

دریافت اعتبار خرید از دیجی پی بدون نیاز به ضامن

یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی موتور از دیجی پی این است که مشتریان برای دریافت اعتبار نیاز به ضامن ندارند. همه کاربران دیجی پی با استفاده از چک‌های صیادی بنفش و سفته الکترونیک به نام خود به‌عنوان متقاضی خرید، می‌توانند اعتبار لازم را دیجی پی دریافت کنند

امکان خرید از پذیرندگان دیجی پی

در حال حاضر پلتفرم مالی دیجی پی با چندین فروشگاه معتبر در سطح کشور همکاری می‌کند. این فروشگاه‌هات شامل دیجی کالا، اتاقک، سفر مارکت، مادیران، و دیجی کالا جت هستند. بنابراین متقاضیان دریافت وام و اعتبار از دیجی پی تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانند از اعتبار دیجی پی دریافت کنند و کالاها و اقلام مورد نیاز خود مانند موتورهای ساخت برند کویر موتور را از دیجی کالا و سایر فروشندگان پذیرفته شده تهیه نمایند.

در فروشگاه آنلاین دیجی کالا بیش از ۱۰ میلیون تنوع کالایی به فروش می‌رسد و انواع محصولات کویر موتور نیز در آن وجود دارد. بنابراین کافی است که موتورسیکلت مورد علاقه خود را از برند کویر موتور و از دیجی کالا انتخاب کنید و اعتبار لازم برای خرید اقساطی آن را از دیجی پی دریافت نمایید.

نحوه دریافت اعتبار از دیجی پی

 در گاه ابتدایی برای دریافت اعتبار خرید قسطی از دیجی پی باید فرایند اعتبار سنجی را انجام دهید. برای آن که اعتبار خودتان را در دیجی پی بسنجید، ابتدا وارد وب‌سایت دیجی کالا شوید و موتورسیکلت مورد علاقه خود را از برند کویر موتور یا سایر برندهای محبوب انتخاب نمایید. در مرحله تکمیل خرید می‌توانید گزینه خرید اعتباری را انتخاب کنید و میزان اعتبار دریافتی خود از دیجی پی را مشاهده کنید.

دیجی پی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز بیشتر از ۱۲ هزار تسهیلات از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان به کاربرانش پرداخت کرده است. سود اقساط اعتبارها سالانه ۲۳ درصد است و حداکثر زمان برای تسویه کردن اعتبار تا ۱۲ ماه است.

دریافت کنندگان وام خرید کویر موتور از دیجی پی در مصرف کردن این اعتبار محدودیت‌هایی دارند و باید اعتبار دریافت شده را از پذیرندگان دیجی ‌پی شامل دیجی کالا، دیجی کالا جت، مادیران یا اتاقک و سایر پذیرندگان طرف قرارداد دیجی پی خرید کنند.

 نکته مهم دیگر این است که افراد در رده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال امکان ثبت‌نام و استفاده از اعتبار دیجی پی برای خرید اقساطی دارند. علاوه بر آن، سررسید بازپرداخت اولین قسط یک ماه بعد از دریافت اعتبار است. بنابراین اگر به‌طور مثال ابتدای مرداد امسال اعتبار دریافت کردید، اولین قسط شما نیز در ابتدای شهریور خواهد بود.

لطفا به قوانین احترام بگذارید!

اگر قصد دارید از دیجی پی خرید کنید، بهتر است که بدهی خود را در هنگام خرید اقساطی از دیجی پی در زمان تعیین شده تسویه نمایید و خوش حساب باشید. برای این کار به اپلیکیشن دیجی پی یا نسخه وب‌سایت آن مراجعه و در قسمت خرید اعتباری روی گزینه اعتبار من کلیک کنید. در این بخش می‌توانید تمام جزئیات اعتباری شامل مبلغ بدهی و تسویه بدهی را مشاهده و عملیات تسویه بدهی را انجام دهید.

زمان برای تسویه بدهی‌ها از یکم تا پنجم ماه بعد از استفاده از اعتبار است. اگر در این مدت پرداخت بدهی را انجام ندهید متاسفانه مشمول جریمه روزشمار با نرخ 0.25% خواهید شد. علاوه بر آنف اگر در پرداخت بدهی خود تعلل کنید، خوش حسابی شما در دیجی پی از بین می‌رود و با توجه به اینکه دیجی پی یک سیستم یکپارچه در زیرمجموعه سیستم اعتباری بانکی کشور است، بنابراین اگر بدهی خود را پرداخت نکنید، نه‌تنها از سرویس پرداخت اعتباری پلتفرم دیجی ‌پی و برخی خدمات شرکت‌های طرف قرارداد آن محروم خواهید شد، بلکه بدحسابی شما به مراجع اعتبارسنجی بانکی گزارش داده می‌شود.

این اتفاق نیز ممکن است روند دریافت وام از سیستم بانکی را برای شما با اختلال همراه کند، زیرا تا زمانی که بدهی خود را به دیجی پی نپردازید، امکان دریافت اعتبار از سیستم یکپارچه بانکی کشور را ندارید. بنابراین یبه قوانین احترام بگذارید و خوش حساب بمانید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید