۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 55455048

ثبت برند ضمانتی برای مالکیت خدمت و محصول است از این رو با ما همراه باشید و درباره معتبرترین شرکت های ثبت برند بدانید.

معتبرترین شرکت های ثبت برند

سلام نو _ سرویس عمومی: در واقع ثبت برند یا علامت تجاری برای تمایز افراد، خدمات، محصولاتشان از یکدیگر استفاده می شود و یا به نوعی دیگر تضمین کننده این می باشد که رقبا با ارائه خدمات مشابه، به هیچ وجه نمی توانند از سالیان سال زحمت و تلاش آن ها سوء استفاده کنند و در صورتی که مرتکب چنین اقدامی شوند، مالک نام و برند می تواند از طریق گواهی ثبت برند، اقدام به شکایت در مراجع قانونی کند.

چند شرکت معتبر ثبت برند

شرکت ثبت برند فکر برتر

شرکت ثبت برند فکر برتر یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه ثبت برند می باشد که با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص، ثبت تغییرات و دگرگونی های شرکت، نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود، انحلال، ثبت برند یا علامت تجاری، کاهش یا افزایش سرمایه و تمامی امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت برند، آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات به کلیه کسب و کارها اعلام می نماید.

معتبرترین شرکت های ثبت برند

شرکت فکر برتر، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با هدف ارائه مشاور تخصصی حقوقی، شروع کرده است و تا به امروز این گونه می توان گفت که راه زیادی را در جهت رسیدن به اهداف خود طی نموده است. این موسسه از زمان راه اندازی، به واسطه استانداردها و استراتژی های جدید تولید نرم‌ افزار و با تکیه بر تیم فنی‌ خود که شامل کارشناسان حقوقی و متخصصان باتجربه می‌ باشد، توانسته است پرونده‌ های حقوقی فراوانی را به پایان برساند که رضایت اکثر مشتریان را نیز با خود به همراه داشته است.

آدرس: میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، نبش کوچه هشتم، ساختمان فکر برتر

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۱۴۳

شرکت ثبت برند ملاصدرا

شرکت ثبت برند ملاصدرا به عنوان یک هلدینگ اینترنشنال در زمینه ثبت برند می باشد که دارای ۳۸ سال سابقه می باشد و توانسته است مشتریان زیادی را در حوزه ثبت شرکت و برند به شکل کامل پشتیبانی کند. شرکت ثبت برند ملاصدرا از باتجربه ترین و متخصص ترین کارشناسان در زمینه های حقوقی، برندینگ، بازرگانی دیجیتال و … استفاده کرده است و توانسته در کم ترین زمان ممکن، خدمات و راهکارهایی مفید و سودمند را برای کلیه کسب و کارها در زمینه ثبت برند یا علامت تجاری، ارائه کند.

معتبرترین شرکت های ثبت برند

در نتیجه این شرکت به کلیه مشاغل کمک کرده است تا به خوبی خود را در بازار کار مشغول کنند، رشد و ترقی کنند و به اهداف خود دست پیدا کنند. از جمله فعالیت‌ های توسعه یافته شرکت ملاصدرا در شهرهای گوناگون می توان به انجام امورات مختلف ثبت شرکت در بندرعباس، انجام انواع مختلف خدمات ثبت شرکت در قم، انجام خدمات ثبت علامت تجاری در استان یزد و … اشاره کنیم.

آدرس: تهران، خیابان ملاصدرا، بعد از پل کردستان، پلاک ۹۲، هلدینگ ملاصدرا

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۰۵۶

شرکت ثبت برند کارا

شرکت ثبت برند کارا با هدف ارائه نمودن خدمات ویژه به شکل حرفه ای به تمامی مشاغل از طریق گروهی از متخصصان و وکلای شناخته شده پایه یک دادگستری در این زمینه تاسیس شده است و دائما مشتری مداری و استفاده از روش های جدید و خلاقانه را سرلوحه کار خود در زمینه های مختلف قرار داده است. این شرکت، با بیشتر از ۱۲ سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی حداکثری جهت ارائه نمودن مشاوره های مختلف در زمینه ثبت دگرگونی های شرکت، تنظیم قراردادهای تجاری، ثبت صورت جلسات شرکت های مختلف، ثبت برند و علامت تجاری را اعلام نموده است.

معتبرترین شرکت های ثبت برند

در دنیای مدرنیته کنونی، بستن قرارداد با شرکت های معتبر، به عنوان یک اصل اساسی می باشد و شرکت ثبت برند کارا، تمام سعی خود را در جهت تحقق اهداف مشتریان و عموم کاربران بکار گرفته است و خود را متعهد به ارائه نمودن بهترین خدمات و ارائه سرویس های مختلف با حداکثر کیفیت و سرعت می داند و خیال مشتریان را راحت کرده است.

آدرس: ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع پل کردستان، ضلع شمال غربی تقاطع، بن بست فرشید، پلاک ۸، واحد ۱

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۰۰۰۶

شرکت‌های باسابقه و مطمئن ثبت برند

آسان‌ثبت

«آسان‌ثبت» یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ثبتی در ایران است. متخصصان و وکلای باتجربۀ این مجموعه با همکاری تیم جوان و خلاق مهندسی توانسته‌اند سامانه‌ای تخصصی را طراحی کنند که بی‌اشکال‌ترین و دقیق‌ترین سامانه در حوزه ثبت است. تمام مراحل ثبت برند در این شرکت به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. همچنین ایجاد هماهنگی‌های لازم با تمام نهادهای مرتبط موجب شده است که کارها در کمترین زمان ممکن انجام شود. هزینه تمام خدمات ثبتی در سامانه ثبت برند آسان‌ثبت شفاف و روشن درج شده است و هیچ هزینه جانبی دیگری از شما اخذ نخواهد شد.

معتبرترین شرکت های ثبت برند

این مؤسسه توانسته است طی سالیان رضایت طیف وسیعی از مشتریان خود را به دست آورد و حتی شاید بتوان گفت «آسان‌ثبت» بهترین شرکت ثبت برند در ایران است.

نشانی: تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، میدان شیخ بهایی، جنب بانک رفاه، برج صدف، طبقه ۶، واحد ۶۲

شماره تماس: ۸۸۶۱۸۲۶۱-۰۲۱ و ۴۳۴۹۸-۰۲۱

های‌ثبت

سامانه تخصصی ثبت برند و علائم تجاری های‌ثبت با کارشناسان مجرب خود آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر ایران است. هدف این شرکت خدمت‌رسانی به مدیران شرکت‌ها و مؤسسات با بهره‌گیری از فناوری‌های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است. همچنین با نیازسنجی انجام گرفته توسط این شرکت، برای انجام تمام کارها ابتدا استعلام گرفته می‌شود و سپس قرارداد بسته می‌شود تا بتوان کارهای محوله را در کمترین زمان و با حداقل هزینه و بهترین کیفیت انجام داد. این مجموعه با تجربۀ پانزده سال فعالیت در این حوزه و همکاری با مشتریان گوناگون رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده است.

آدرس: چهارراه جهان کودک، نبش خیابان بیست و پنجم گاندی، پلاک ۶۲، ساختمان ۲۹ آفریقا، طبقه ۵، واحد c

زمان کاری: شنبه تا چهارشنبه، ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰

شماره تماس: ۷۲۴۰۲-۰۲۱

معتبرترین شرکت های ثبت برند

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید