سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من یک بازیکن خارجی نخواهم گرفت چرا که به دو بازیکن خارجی نیاز دارم.

استقلال ۲ بازیکن خارجی می گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌ها به هم نزدیک و فشار مسابقات زیاد است. امسال با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا، تاریخ‌های فیفادی و بازی‌های تیم امید، برخی مواقع بازی‌ها پرفشارتر و برخی مواقع با فاصله برگزار می‌شود.

وی افزود: بازی سختی را مقابل استقلال خوزستان داریم و تمام تمرکز من و بازیکنانم روی این مسابقه است. بازی به بازی پیش می‌رویم و به شاگردانم گفته‌ام نهایت تلاش خود را در زمین به کار گیرند تا هر نتیجه‌ای که رخ داد بگوییم زحمت خود را کشیده‌ایم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: تنها ناراحتی ما عدم حضور تماشاگران‌مان در ورزشگاه است که نمی‌توانیم از آنها بهره ببریم. به باشگاه گفته بودم که بازی‌های استقلال را جایی برگزار کنند تا از حضور آنها استفاده کنیم.

نکونام افزود: با روبرتو تورس حدود چهار هفته پیش صحبت کردیم و این را بگویم او به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته است و امروز و فردا قرارداد می‌بندد. از بازیکنان خارجی دیگر نیز یکی همین بازیکن مصری است که همه وضعیت‌اش را می‌دانند. نمی‌دانم در موردش چه اتفاقی می‌افتد، زیرا خودم به آمدن بازیکنان ورود نکردم. اگر قرار است بازیکنی جذب شود باشگاه صحبت می‌کند. یک بازیکن دیگر هم آرژانتینی است که در اسپانیا بازی می‌کند.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل برای جذب بازیکن خارجی برنامه داشتیم و وقتی حجت کریمی رفت با مدیریت جدید حرف زدیم. یکی بازیکن عراقی بود که به دلیل پرشدن سقف بودجه، به تیم دیگر رفت و بازیکن دیگر مد نظر من نبود.

پس از دو هفته سعی کردم با ارتباطاتی که دارم، خودم با بازیکن مصری صحبت کنم و شرایط باشگاه را به او پیشنهاد دادم. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. تا زمانی که اتفاقی نیفتد، بازیکنان مدنظر من اینجا سر تمرین نیاید و قراردادی نبندد، هیچ چیزی را باور نمی‌کنم. این را هم بگویم یک بازیکن خارجی نمی‌گیرم، زیرا حداقل دو بازیکن خارجی می‌خواهیم تا به تیم کمک شود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: بازی‌های بزرگ و تاریخی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شده و چمن همیشه کیفیت خوبی داشته ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که این روزها کیفیت خوبی ندارد! چمن را بلند نگه می‌دارند و چاله و پستی و بلندی زیاد دارد. ما خودمان هم گله‌مند هستیم و نمی‌دانیم چرا زمین کیفیت خوبی ندارد.

وی افزود: بدترین موضوع این است که فردا آخرین بازی ماست، و دو روز دیگر بازیکنانم باید به استراحت بروند، اما نمی‌دانم باید چند روز استراحت کنند. نمی‌دانیم بازی بعدی استقلال چه زمانی برگزار می‌شود.

نکونام گفت: از جلسه‌ای که من با عنایتی داشتم، چندین روز گذشته اما هیچ اتفاقی نیفتاده است و هیچ برنامه‌ای به ما ندادند. من هم بازیکنان خود را به جایی که به من نه، بلکه به تیم و باشگاه ضربه بزند، تقدیم نمی‌کنم. اولویت من تیم ملی و همه چیز برای من استقلال است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید