رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات درباره وضع هوا در استان‌های مرزی غرب کشور و عتبات عالیات توضیح داد.

آخرین خبر ها از وضعیت جوی مرزهای غربی کشور

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان، درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات ، توضیح داد: آسمان مهران فردا (۱۰شهریورماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای این روز ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا (۱۱شهریور) صاف، گاهی افزایش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۵و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا (۱۰ شهریور) صاف تا کمی ابری و وزش باد، گاهی وزش باد در بعد از ظهرو افزایش باد و غبار محلی با بیشینه وکمینه دمای ۴۲ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا(۱۱ شهریورماه) آسمان این منطقه صاف تا کمی ابری و غبار رقیق و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۲ و ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا (۱۰ شهریور) صاف تا کمی ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید، در بعد از ظهر افزایش باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما ۴۳ و 29 درجه سانتیگراد خواهد بود. این شهر پس فردا (۱۱ شهریورماه) آسمانی صاف تا کمی ابری و غبار رقیق و وزش باد خواهد داشت و دمای هوا بین ۴۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین) فردا (۱۰ شهریورماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد و غبار رقیق و دمای هوا بین ۴۱ و ۲۷درجه سانتیگراد خواهد بود. پس فردا (۱۱ شهریورماه) آسمان این منطقه کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد غبار رقیق با بیشینه و کمینه دمای ۴۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا (۱۰ شهریورماه) کمی‌ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۱ شهریورماه) صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۳۲ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: وضعیت جوی مرز باشماق طی فردا (۱۰ شهریورماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد و غبار رقیق با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا (۱۱ شهریورماه) نیزآسمان این شهر کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۳۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا و پس فردا (۱۰و ۱۱ شهریورماه) صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و فردا (۱۰ شهریورماه) دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۲ و۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا (۱۱ شهریورماه) حداکثر و حداقل دمای نجف ۴۴ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا و پس فردا (۱۰و ۱۱ شهریورماه) صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود. فردا (۱۰ شهریورماه) حداقل و حداکثر دما ۲۹ و ۴۱ و پس فردا (۱۱ شهریورماه) ۲۹ و ۴۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا (۱۰و ۱۱ شهریورماه) صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا فردا (۱۰ شهریورماه) به ۴۱ و ۲۸ و پس فردا (۱۱ شهریورماه) به ۴۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا (۱۰و ۱۱ شهریورماه) توضیح داد: آسمان این شهر فردا و پس فردا (۱۰و ۱۱ شهریورماه) صاف، همراه با غبارآلودگی و گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای فردا (۱۰ شهریورماه) ۲۹ و ۴۱ درجه و پس فردا (۱۱ شهریورماه) ۴۴ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید