مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: به نظرم نباید اجازه دهند بازی‌های خانگی بعدی نمایندگان ایران در آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: به نظرم نباید اجازه دهند بازی‌های خانگی بعدی نمایندگان ایران در آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

شجاع خلیل‌زاده پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل هوادار تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز را گرفتیم. خدمت تیم جوان هوادار و محمود فکری تبریک می‌گویم، آنها واقعاً تیم خوبی دارند. خدا را شکر سومین بازی پیاپی را بردیم. من گفته بودم کم کم شرایط تیم بهتر می‌شود و می‌توانیم دل هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

وی در مورد عملکرد خوبش در تیم ملی تصریح کرد: آرزوی هر بازیکنی بازی در تیم ملی است. باید از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که بازی‌های لیگ را نگاه می‌کند. این اتفاق به بازیکنان انگیزه می‌دهد. هر وقت برای تیم ملی بازی کردم دنبال بهترین عملکرد بودم. در حال حاضر نیز می‌خواهیم در تراکتور بهترین عملکرد را داشته باشیم. هواداران تراکتور از نتایج ابتدایی تیم‌شان ناراحت بودند ولی امیدوارم روند فعلی را ادامه دهیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی در دیدار با آنگولا خاطرنشان کرد: هر بازیکنی آرزو می‌کند کاپیتان تیم ملی شود. من هم بابت این موضوع خوشحالم و امیدوارم بتوانم پرچم ایران را بالا ببرم.

خلیل‌زاده درباره تعطیلی پی در پی مسابقات لیگ برتر نیز گفت: به نظرم، بازی‌ها باید برگزار شود. تیمی دو بازیکن ملی‌پوش دارد، اما بازی‌ها را لغو می‌کنند. در لیگ عربستان هر سه روز بازی می‌کنند و بدن بازیکنان آماده‌تر می‌شود. خواهشی از فدراسیون و مهدی تاج دارم. مهمترین موضوع برای فوتبال ما داشتن زمین‌های خوب است. در دیدار تیم ملی با آنگولا چمن ورزشگاه آزادی را دیدیم، این زمین فاجعه است و به نظرم نباید بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا در آزادی برگزار شود. اگر بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود بهتر از آزادی است! رونالدو شب گذشته در زمین آزادی بازی نمی‌کرد. بهترین بازیکن پرسپولیس مهدی ترابی است که مصدوم شد. برای تیم‌های ایرانی در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم و جای استقلال و تراکتور هم خالی است.

وی در خصوص اینکه چند فصل به‌عنوان لژیونر با امکانات خوب کشور قطر روبه‌رو شده بود، گفت: به خدا قسم در بازی تیم ملی با آنگولا خجالت کشیدم در زمین ورزشگاه آزادی بازی کردم. به تیم‌هایی که در آزادی بازی می‌کنند حق می‌دهم ناراحت باشند، چون این زمین جای فوتبال بازی کردن نیست. ما کشور بزرگی هستیم ولی امکانات‌مان در حد صفر است. بهترین ورزشگاه ما آزادی است ولی زمین فاجعه‌واری دارد. اصلا نباید اجازه دهند در این زمین بازی برگزار شود. هفته بعد قرار است الهلال عربستان با نساجی مازندران بازی کند، با این زمین شرمنده کشورهای دیگر می‌شویم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز با انتقاد از نبود امکانات در فوتبال ایران ادامه داد: درباره حق پخش می‌دانید که آن را نمی‌پردازند اما حداقل دو دوربین خریداری کنند تا بازی‌ها را درست و حسابی ببینیم. وقتی صحنه‌ای در بازی پرسپولیس و النصر عربستان به VAR رفت، متوجه نشدم دوربین چه صحنه‌ای را نشان داد. دوربین هنگ و داور صحنه را رد کرد! اگر بحث تحریم مطرح است، پس چطور VAR برای بازی‌های آسیایی وارد ایران شد؟ آیا نمی‌توانند پولش را بدهند تا این سیستم در ایران بماند؟

خلیل‌زاده در مورد اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با هر اتفاقی بازیکنان و مربیان را جریمه می‌کند، خاطرنشان کرد: این را بگویم که اصلا نباید سقف قرارداد بگذارند چون چیز الکی است اما اگر قانون گذاشته‌اند نباید آن را دور بزنند. صد در صد این قانون را دور زده‌اند. اگر قرار است برخوردی صورت بگیرد، حتما این کار را بکنند. حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی انسان خوبی است و امیدوارم به فوتبال ما بیشتر از این کمک کند.

وی در خصوص حواشی حضور رونالدو در ایران یادآور شد: دلخوشی مردم ما فوتبال است و نباید آن را گرفت. ما فن (هوادار) رونالدو هستیم و او را دوست داریم. می‌توانستند استقبال خوبی از رونالدو بکنند. دنبال اتوبوس رفتن النصر کار درستی نبود. در هتل اسپیناس پلاس می‌توانستند فنس‌هایی بگذارند تا در زمان رفتن رونالدو به داخل هتل، مردم او را ببینند. رونالدو یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیاست و هر جا برود به این شکل استقبال می‌کنند.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به درخواست یکی از بازیکنان پرسپولیس برای گرفتن پیراهن رونالدو که با پاسخ منفی این بازیکن روبرو شد، گفت: بازیکنان رونالدو را دوست دارند ولی این کار وجهه خوبی نداشت. اگر بازیکنی دنبال لباس رونالدو بود، می‌توانست در رختکن یا راهروی ورزشگاه بگیرد. در بازی این کار را بکنید، وجهه خوبی برای فوتبال ما ندارد. اسم بازیکن را نمی‌آورم ولی می‌توانست در راهرو یا رختکن به رونالدو بگوید داداش می‌توانم لباست را بگیرم؟! درخواست برای گرفتن لباس در زمین وجهه خوبی نداشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید