راهبری برنامه جامع لجستیک کشور عمان (SOLS) و راهبری ترمینال‌های بندری بنادر سویق، سلطان قابوس، دقم، صحار و مدیریت بندر خشک خزایین عمان توسط گروه لجستیکی ASYAD انجام می‌شود.

افزایش مراودات تجاری و سرمایه‌گذاری با عمان

رئیس هیات تجاری سیستان و بلوچستان از افزایش مراودات تجاری، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با کشور عمان خبر داد.

به گزارش سلام نو، ایرج حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در سفر هیات تجاری سیستان و بلوچستان به کشور عمان جلسات مختلفی در قالب کارگروه‌های تخصصی با هدف توسعه روابط اقتصادی، تجاری، معدنی، سرمایه‌گذاری و برگزاری نمایشگاه‌های مشترک در مسقط و چابهار، ایجاد پارک علم و فناوری عمان در چابهار و پارک علم و فناوری ایران در مسقط برگزار شده است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی خط کشتیرانی مسافری و باری چابهار - مسقط و همچنین بازدید از مراکز صنعتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان، نمایشگاه مواد غذایی و سلامت، شرکت‌های دانش‌بنیان و دیدار با مقامات اقتصادی و سرمایه‌گذاران این کشور از دیگر اقدامات و برنامه‌هایی بود که در طول این سفر به آن اشاره شد.

رئیس هیات تجاری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در تداوم برگزاری جلسات، کارگروه‌های تخصصی رئیس و نایب‌رئیس خانه معدن استان با معاون صنعت و تجارت عمان و همچنین جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و مدیران گروه لجستیکی ASYD کشور عمان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در برگزاری جلسه مشترک با گروه لجستیکی ASYAD کشور عمان ظرفیت‌های تجاری و بندری سیستان و بلوچستان و بندر چابهار تشریح و زمینه‌های همکاری لجستیکی بنادر استان و شرکت اسیاد مورد بررسی قرار گرفت.

حسن پور در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: در دیدار مشترک رئیس خانه معدن استان با مسوولان صنعت و معدن عمان نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری دوجانبه در بخش صنایع معدنی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: راهبری برنامه جامع لجستیک کشور عمان (SOLS) و راهبری ترمینال‌های بندری بنادر سویق، سلطان قابوس، دقم، صحار و مدیریت بندر خشک خزایین عمان توسط گروه لجستیکی ASYAD انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان؛ در این جلسه به صورت کارشناسی و فنی موارد همکاری‌های مشترک و راه‌های افزایش مراودات تجاری و رفع موانع و مشکلات به تفصیل بحث‌وبررسی شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید