رونالدو به فاطمه حمامی معلول سفیدشهری دو پیراهن هدیه داد که یکی از پیراهن‌ها امضا رونالدو داشت که متاسفانه باشگاه پرسپولیس پیراهن دارای امضا را به فاطمه حمامی نداد.

 بیانیه باشگاه پرسپولیس بعد از افشاگری برادر فاطمه حمامی!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی،دختر هنرمند سفیدشهری دارای معلولیت ۷۰ درصدی که دو نقاشی از رونالدو ، ستاره تیم فوتبال النصر عربستان کشیده بود، پیش از بازی با پرسپولیس با این ستاره پرتغالی ملاقات کرد.

رونالدو در این ملاقات پس از ابراز خوشحالی از هدیه این معلول سفیدشهری دو پیراهن خود از تیم النصر عربستان را که یکی از آن پیراهن‌ها امضای رونالدو را داشت به فاطمه حمامی اهدا کرد، اما متاسفانه باشگاه پرسپولیس پیراهن دارای امضا رونالدو را به فاطمه حمامی نداد.

مرتضی حمامی، برادر فاطمه حمامی معلول ۷۰ درصد سفیدشهری با تایید این موضوع، اظهار داشت: متاسفانه پیراهن دارای امضا رونالدو از سوی باشگاه پرسپولیس به خواهر من داده نشد.

وی ضمن اشاره به ناراحتی این موضوع از سوی خواهرش افزود: اگر چه فاطمه دارای معلولیت است، اما وی شخصا با مسئولان باشگاه پرسپولیس به صورت پیامکی ارتباط برقرار کرده و خواهان عودت هدیه خود شده است.

برادر فاطمه حمامی با بیان اینکه این موضوع را پیگیری کردیم، ابراز داشت: امیدواریم باشگاه پرسپولیس هدیه رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان را به خواهرم بازگرداند و دل او را شاد کند.

بعد از مصاحبه برادر فاطمه حمامی که گفته بود باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو را به او نداده است، این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد. متن توضیح باشگاه پرسپولیس که برای خبرگزاری تسنیم ارسال شده به شرح زیر است:

«مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه‌ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌شود. زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار می‌دهند.

بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه‌ای رنگ را همراه خود می‌برند و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می‌شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده، جا مانده است. در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می‌گیرند این موضوع را اطلاع می‌دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید