تصویری از علی صادقی با یک سر و وضع عجیب و استایل باورنکردنی در خارج منتشر شد.

 استایل باورنکردنی علی صادقی در خارج از کشور / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، علی صادقی در یکی از بازیگران طنز سینما و تلویزیون است که در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است. او در این سال ها با بازی در فیلم و سریال های طنز خنده بر لب مردم آورده است. تصویری باورنکردنی از علی صادقی یکی از بهترین بازیگران سریالهای طنز با یک استایل عجیب در خارج از کشور منتشر شد.

علی صادقی

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی بازیگر سریال های طنز ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و با بازی در سریال خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت رسید. او دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است. بازی در فیلم سینمایی ایکس لارج، عشقولانس و پیتزا مخلوط را در کارنامه هنری خود دارد.

 علی صادقی

مدتی در مورد ازدواج علی صادقی با خاله شادونه شایعات زیادی در رسانه ها منتشر شد که خودش شخصا در برنامه شام ایرانی این خبر را تکذیب کرد. در سایت های مختلفی دیده می شود که علی صادقی ازدواج کرده و متاهل است اما همسرش ملیکا زارعی نیست . در حال حاضر علی صادقی هیچ خبری از ازدواجش و متاهل بودنش را به طور رسمی اعلام نکرده است.

ملیکا زارعی همسر علی صادقی نیست !

مدت ها در اینترنت شایعه بود که ملیکا زارعی همسر علی صادقی است که هر دو این موضوع را تکذیب کردند . تابحال تصویری از همسر علی صادقی منتشر نشده است.

 علی صادقی

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید