در سال های اخیر خرید کفپوش اتاق عمل بیمارستان به عنوان یک معضل برای تمامی بیمارستان ها به شمار رفته است.

استفاده از بهترین کفپوش در اتاق عمل

بیمارستان ها به عنوان یک محیط فوق العاده حساس در تمامی نقاط مختلف جهان شناخته می شوند که نیاز به رسیدگی بسیار زیادی را دارند. نیاز است که بدانید، یکی از بخش های بسیار مهم بیمارستان ها که در نظافت بهتر آن ها نقش دارد، قسمت کف می باشد. در گذشته استفاده از محصولات نامناسب در کف بیمارستان ها رواج گسترده ای داشت. امروزه با تحقیقات انجام شده، از محصولات مدرن تری برای قسمت کف بیمارستان استفاده می شود. یکی از بخش های مهم هر بیمارستان، اتاق عمل آن ها می باشد. بدین ترتیب کفپوش اتاق عمل بیمارستان نیز باید مطابق اصول بهداشتی و قواعد خاصی انتخاب شود. در حال حاضر کفپوش های مختلفی در بازار های کشورمان وجود دارند. قیمت کفپوش بیمارستانی در سال های گذشته با نوسانات گسترده ای روبرو شده است.

در سال های اخیر مجموعه ها و شرکت های بسیار زیادی در عرصه تولید کفپوش اتاق عمل بیمارستان تاسیس شده اند. بسیاری از شرکت های تاسیس شده توانسته اند در این عرصه به موفقیت های عظیمی دست پیدا کنند. خریدارانی که قصد تهیه کفپوش بیمارستانی یا همان کفپوش اتاق عمل را دارند، باید اطلاعات زیادی را در رابطه با این محصولات به دست آورند. کسب اطلاعات لازم در این زمینه، می تواند در خرید نهایی شما تاثیر مستقیمی را بگذارد.

بهترین کفپوش اتاق عمل را انتخاب کنید

به دلیل حساس بودن اتاق عمل، انتخاب بهترین کفپوش برای آن ها، فرآیند نسبتا دشواری بوده که نیازمند توجه بسیار زیادی است. در همین راستا نیاز است تا توجه زیادی را به این مسئله داشته باشید تا در خرید کفپوش ها موفق عمل کنید. آنتی باکتریال بودن کفپوش اتاق عمل به عنوان یکی از اصلی ترین شرط ها برای خرید این محصولات شناخته می شود. با وجود موضوع ذکر شده، نیاز است انتخاب نهایی شما گزینه ای باشد که از خاصیت آنتی باکتریال بهره مند است. علاوه بر این مسئله، قیمت کفپوش اتاق عمل بیمارستانی در سال های گذشته با نوسانات زیادی روبرو شده است. انتخاب کفپوش با قیمت مناسب نیز می تواند در خرید نهایی شما تاثیر قابل توجهی را داشته باشد.

در حال حاضر، کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل و کفپوش کانداکتیو اتاق عمل به عنوان دو گزینه ایده آل برای بیمارستان ها شناخته می شوند. این دو کفپوش با داشتن ویژگی های لازم و مزیت های بی نظیر، گزینه های فوق العاده ای برای اتاق عمل به شمار می روند. در حال حاضر اتاق عمل اکثریت بیمارستان های کشور مجهز به دو کفپوش ذکر شده است. توجه داشته باشید که شما نیاز دارید تا قبل از هر چیزی نسبت به کسب اطلاعات لازم در رابطه با کفپوش های فوق اقدام نمایید.

کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل را بیشتر بشناسید

کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه ها ممکن برای خرید کفپوش اتاق عمل بیمارستان شناخته می شود. کفپوش آنتی استاتیک توانسته است در سال های اخیر به خوبی در میان مردم جهان معروف شود. اصلی ترین خاصیت این کفپوش، دفع جریان الکتریسیته ساکن در فضای موردنظر می باشد. در واقع کفپوش آنتی استاتیک به عنوان یک نوع کفپوش نارسانا نیز شناخته می شود. این محصول با داشتن قابلیت فوق العاده نارسانا بودن، از خطرات احتمالی مربوط به جرقه های مختلف در اتاق عمل جلوگیری می کند. توجه داشته باشید که در زیر این کفپوش از شبکه مسی استفاده شده تا جریان الکتریسیته به چاه آرت انتقال یابد.

آشنایی با کفپوش اتاق عمل بیمارستان
کفپوش ضدجرقه اتاق عمل

علاوه بر مورد ذکر شده، کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل از خاصیت دیگری به نام آنتی باکتریال بودن بهره مند است. همان طور که می دانید اتاق عمل به عنوان یک فضای بسیار حساس در هر بیمارستان به شمار رفته که نیازمند توجه بسیار زیادی است. به همین منظور ویژگی آنتی باکتریال بودن کفپوش آنتی استاتیک، این محصول را مناسب استفاده در اتاق عمل کرده است.

کفپوش های کانداکتیو برای اتاق عمل

کفپوش کانداکتیو در واقع همان کفپوش آنتی استاتیک اتاق عمل بوده که تفاوت های بسیار کوچکی میان این دو محصول به چشم می خورد. خریداران کفپوش اتاق عمل بیمارستان معمولا در حین خرید خود توجه عمده را به ساختار کفپوش اتاق عمل می دهند، اما دو کفپوش ذکر شده از ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی بهره مند هستند که قطعا شما را شگفت زده خواهند کرد. شرایط و هزینه نگهداری کفپوش کانداکتیو بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. همچنین این کفپوش ها از خاصیت ضدلغزندگی برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که ویژگی آنتی باکتریال بودن کانداکتیو، باعث می شود تا هیچ گونه میکروب و آلودگی به اتاق عمل نفوذ نکند. همچنین کانداکتیو مانند سایر کفپوش های بیمارستانی از ویژگی ضد جرقه بودن برخوردار می باشد. این مسئله باعث می شود تا الکتریسیته هیچ گونه جریانی را در اتاق های عمل مجهز به این کفپوش نداشته باشد.

خرید کفپوش مناسب اتاق عمل
خرید کفپوش مناسب اتاق عمل

جمع بندی

در سال های اخیر خرید کفپوش اتاق عمل بیمارستان به عنوان یک معضل برای تمامی بیمارستان ها به شمار رفته است. نیاز است که بدانید، استفاده از خدمات مراکز محبوب در این زمینه می تواند در خرید شما تاثیر بزرگی را بگذارد. شرکت گامان تزئین به عنوان یکی از ارزنده ترین شرکت های تولیدکننده انواع کفپوش در ایران شناخته می شود. مردم کشور ایران می توانند تنها با مراجعه به وب سایت شرکت گامان تزئین از تنوع کفپوش های بیمارستانی مختلف با قیمت مناسب برخوردار شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با بخش پشتیبانی مجموعه تماس حاصل کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید