انتشار عکسی از پسر بیرانوند در کنار رونالدو سوژه داغ فضای مجازی شد.

لو رفتن دیدار مخفیانه بیرانوند با رونالدو ! + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، آمدن رونالدو به ایران حواشی مختلفی داشت. خیلی‌ها به دنبال ملاقات با فوق ستاره فوتبال دنیا بودند ولی تنها چند نفر توانستند او را از نزدیک ببینند و با رونالدو عکس یادگاری بگیرند. به غیر از یک پسر بچه که برای دیدن رونالدو گریه می‌کرد و بانوی معلول هنرمند که چهره کریستیانو را کشیده بود، یک چهره دیگر هم موفق شد به واسطه پدرش فوق ستاره دنیای فوتبال را از نزدیک ببیند و با او عکس یادگاری بگیرد.

رونالدو

طاها، پسر علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس به همراه پدرش در بازی با النصر راهی ورزشگاه شد و در پایان بازی پرسپولیس و النصر به رختکن النصر رفت و موفق شد ضمن ملاقات با کریستیانو، با او عکس هم بگیرد. پسر بیرانوند از طرفداران رونالدو است و خیلی دوست داشت که بازیکن مورد علاقه‌اش را از نزدیک ببیند. از همین رو به واسطه پدرش موفق شد به ورزشگاه آزادی برود و رونالدو را ملاقات کند.

بیرانوند که در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی فوق ستاره پرتغالی را گرفته بود، در دیدار اخیر پرسپولیس و النصر هم یکی دو فرصت گلزنی را از رونالدو گرفت و اجازه نداد یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال دروازه‌اش را باز کند. گفتنی است رونالدو به واسطه تقابل با بیرانوند در جام جهانی و گرفتن ضربه پنالتی اش، علیرضا را می‌شناسد و قبل از شروع بازی پرسپولیس و النصر هم با بیرانوند برای لحظاتی به خوش و بش پرداخت.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید