۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: 55468304

عربستان مسی را می خواهد و آنطور که معلوم است روی میز اینترمیامی برای پیوستن این ستاره فوتبال به تیم های عربی پیشنهاد قابل توجهی قرار دارد.

 مسی در راه عربستان!

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه ، با پایان رقابت‌های عادی لیگ MLS و ناکامی اینترمیامی در راه‌یابی به پلی‌آف این لیگ لیونل مسی، خرید بزرگ اینترمیامی در تابستان جاری، شش ماه آینده را عملا در تعطیلات سپری خواهد کرد.

این فرصتی است که عربستانی‌ها قصد دارند از آن استفاده کنند. رودی گالتی، روزنامه‌نگار ایتالیایی، مدعی شد عربستان که امسال تابستان تلاش زیادی کرد لئو مسی را به الهلال منتقل کند ولی موفق نشد فرصت شش ماهه‌ای که پیدا شده را یک فرصت استراتژیک می‌داند و به شدت در تلاش است تا ابرستاره آرژانتینی را به مدت شش ماه به صورت قرضی از اینترمیامی به خدمت بگیرد.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد در این فرصت پنج تا شش ماهه مسی ممکن است برای دور نماندن از فضای مسابقه یا به بارسلونا برگردد و یا به آرژانتین رفته و برای تیم شهر زادگاهش نیوولز اولد بویز بازی کند.

در این گزارش ادعا شده که تا این لحظه هنوز پیشنهادی رسمی از طرف عربستانی‌ها به اینترمیامی ارسال نشده ولی آخرین ارزیابی‌ها در عربستان در حال انجام است و انتظار می‌رود ظرف یکی دو روز آینده پیشنهادی بزرگ روی میز مالکان باشگاه آمریکایی قرار بگیرد.

در صورت موافقت اینترمیامی، لئو مسی تا شروع فصل جدید لیگ MLS یعنی فوریه 2024 به مدت نزدیک به پنج ماه در عربستان توپ خواهد زد.

تابستان گذشته الهلال با حمایت صندوق توسعه عمومی عربستان با ارائه پیشنهادی 400 میلیون یورویی به ازای یک فصل در تلاش بود رضایت مسی را جلب کند. در صورت پاسخ مثبت ستاره آرژانتینی او به گران‌ترین ورزشکار تاریخ تبدیل می‌شد.

شانس عربستانی‌ها برای جذب لئو مسی بیشتر به نظر می‌رسد چرا که امروز گزارش‌هایی از اسپانیا منتشر شد که نشان می‌داد بارسلونا به دنبال استفاده از فرصت پنج ماهه لئو مسی نیست. روزنامه موندودپورتیوو به نقل از منبعی موثق از باشگاه بارسلونا نوشت: «واقعیت این است که باشگاه بارسلونا، با تمام احترامی که برای لئو قائل است، تنها به فکر ثبت قرارداد ویتور روکه در ژانویه است و به انتقال قرضی مسی حتی به عنوان یک فرضیه هم توجه ندارد. و علاوه بر این، فرپلی مالی هم اجازه چنین کاری را نمی‌دهد، به خصوص با در نظر گرفتن اینکه باشگاه توان پرداخت دستمزد بالای مسی را ندارد.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید