قیمت بیت کوین طی ساعات گذشته ۲ درصد افزایش یافت و توانست از ۲۸ هزار و ۳۰۰ دلار عبور کند.

 قیمت بیت کوین از ۲۸ هزار دلار گذشت

به گزارش سلام نو به نقل از قدس انلاین ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین بیش از ۲ درصد بالا رفت و به ۲۸ هزار و ۳۸۶ دلار رسید.

با این حساب ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی به ۵۵۴ میلیارد دلار رسیده که نسبت به ۷ روز گذشته بیش از ۳ درصد افزایش داشته است.

در معاملات امروز همچنین ۹۱۳ هزار بیت کوین به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در بازار جهانی جابه جا شده و تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم به ۱۹ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۲۵۶ عدد رسیده است.

برخلاف بیت کوین اما اتریوم ۰.۳ درصد عقب نشینی کرد و به قیمت ۱۵۸۱ دلار رسید. دیگر ارزهای مطرح بازار هم به جز سولانا کاهش قیمت را در معاملات امروز تجربه کردند، به‌گونه‌ای که ریپل ۰.۶ درصد کاهش یافت و ۴۹ سنت خرید و فروش می‌شود.

کاردانو هم یک درصد پایین آمد و ۲۵ سنت دست به دست می‌شود. قیمت دوج کوین در معاملات ساعات گذشته ۰.۶ درصد پایین آمده و به ۰.۰۵۹ دلار رسیده است. سولانا اما ۲.۵ درصد بالا رفت و ۲۴ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود.

به‌طور کلی در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۱.۲ درصد افزایش یافت و ۱۰۹۰ میلیارد دلار رسید. در ۲۴ ساعت گذشته این بازار ۶۰ میلیارد دلار حجم خورده که ۶۴ درصد نسبت به دیروز بیشتر بوده است.

پایان پیام/‌

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید