قاتل پس از ارتکاب قتل قصد خودکشی داشت که توسط پلیس دستگیر و روانه مراکز درمانی شد.

پدرکشی هولناک در تهران / پسر جوان پس از قتل پدرش خودکشی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: طی اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر یک مورد قتل در بیمارستان زعیم بلافاصله عوامل گشت فرماندهی بخش شریف آباد در آدرس مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: طی اعلام عوامل بیمارستان مقتول، توسط خانواده به بیمارستان انتقال داده شده که ضربات چاقو در وسط قفسه سینه و سینه چپ و پشت کمر مشاهده گردید و حسب اعلام خانواده متوفی توسط همسرش به قتل رسیده است که بلافاصله عوامل انتظامی سریعا به محل وقوع جرم مراجعه و پس از کسب دستور مقام قضایی با کلیه موازین شرعی و قانونی از بالای در منزل وارد خانه می شوند و با جسم نیمه جان قاتل رو به رو شده و سریعا متهم توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان انتقال می یابد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم از ناحیه دست چپ دارای آثار بریدگی بوده و طی اقدامات لازم در بیمارستان توسط عوامل مربوطه هوشیاری خود را بدست آورده و به جهت طول درمان به بیمارستان تجریش تهران انتقال داده شد.

سرهنگ مرادی در خاتمه با بیان این که در برخی موارد که والدین از عهده حل و فصل اختلافات برنمی آیند باید به مشاوران و مددکاران اجتماعی مراجعه کنند تا زمینه های بروز این گونه جرایم و جنایت های خانوادگی کاهش یابد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید