رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اقدامی نخواهد توانست شکست بزرگ و حیثیت بر باد رفته رژیم صهیونیستی در واقعه هفتم اکتبر را ترمیم کند.

قالیباف: هیچ اقدامی حیثیت برباد رفته رژیم صهیونیستی را ترمیم نخواهد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز دوشنبه( ۲۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود گفت: در روزهای گذشته شاهد هستیم رژیم صهیونیستی با همکاری کامل ایالات متحده آمریکا به عنوان پشتیبان اصلی و شریک آنها در تمام جنایت‌ها، به کشتار مردم بی گناه غزه و نابودی زیر ساخت‌های حیاتی زندگی مردم ادامه می‌دهد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: موتور محرک و عامل نسل کشی در غزه با پشتیبانی نظامی، رسانه‌ای و دیپلماتیک آمریکا از رژیم صهیونیستی است. حوادث روزهای گذشته ثابت کرد که مردم غزه پیروز واقعی میدان هستند و هیچ اقدامی نخواهد توانست شکست بزرگ و حیثیت بر باد رفته رژیم صهیونیستی در واقعه هفتم اکتبر را ترمیم کند.

وی یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان به مراتب منفورتر از گذشته است و تصور قدرت پوشالی آنها حتی در میان دوستان آنها از بین رفته است.

قالیباف تاکید کرد: مسلمانان و آزادی خواهان از دولت‌های خود انتظار دارند تا اجازه ندهند تا ساختارهای غیرعادلانه‌ای همچون شورای امنیت، با لجبازی ایالات متحده آمریکا، دست رژیم صهیونیسیتی را در نسل کشی باز بگذارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید