رئیس مجلس شورای اسلامی از عدم حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی امروز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان انتقاد کرد.

گلایه قالیباف از عدم حضور وزیر صمت در مجلس

به گزارش سلام‌ نو به نقل از تسنیم، رسیدگی به سوال چند تن از نمایندگان از عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار داشت، اما وزیر در جلسه حاضر نشد.

محمدباقر قالیباف خطاب به معاون پارلمانی ریاست جمهوری تاکید کرد: از صبح دوستان زیادی درباره دستورکار جلسه علنی به بنده اعتراض کردند، دستور کار امروز مجلس درباره رسیدگی به سوالات وکلای ملت از وزیر«صمت» بود.

وی خاطرنشان کرد: اما بعد از ظهر روز گذشته به مجلس اعلام کردند که وزیر «صمت» نمی‌تواند در جلسه علنی مجلس حضور یابد. البته این حق قانونی وزیر است که یک نوبت حضور خود را به عقب بیندازد اما ما توقع داریم که این موضوع را حداقل 72 ساعت قبل به مجلس اعلام کنند تا بتوان دستور دیگری را در مجلس مورد رسیدگی قرار دهیم.

رئیس مجلس بیان کرد: زمانی که به یک باره و شب روز گذشته به مجس نامه ارسال شد دیگر نمی‌توان دستور را تغییر دهیم. انتظار داریم که دولت به موقع این موضوعات را به مجلس اعلام کند.

انتهای‌ پیام/

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید